~mommi~ Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 men alle sier Vent!! vi har et barn på 4,5 år som skal å vite det først, men jeg vil fortelle alle det hehe... vi har drøyd det til nå pga at vi var redd for å miste , er snart 10 uker nå :-)))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølle med ny bølle Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Vi fortalte det nesten med en gang, til de nærmeste. Dette pga utdrikningslag sammen med mine venninner i uke seks. Det nytter ikke å lure dem Kjenner jeg blir irritert hver gang noen kommenterer at det er tidlig å si det. Nei det er helt opp til dere selv det! Selv vil jeg gjerne også fortelle om noe ev. skulle gå galt. På jobben fikk de vite for to dager siden. Er nå 10+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bebisjuk* Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 Det samme her du, men det gjelder til resten av verden for å si det på den måten.. Vi fortalte det til de nærmeste den dagen jeg testa positivt vi da..(dvs. søsken og foreldre)..vi også hadde tenkt å vente til det hadde gått ei stund, men hvis noe skal gå galt så synes jeg at det er bedre å få forståelse og støtte fra de nærmeste. Som lillefrosk sier så er det jo selvsagt opp til dere, men det var ihvertfall vår beslutning. Gleder meg utrolig mye til det går så langt at vi kan fortelle slekt og venner den store nyheten også...skal bli så morrrrro..=0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Vi sa de til folk med en gang testen va posetiv,men de e jo opp til folk hva de vil gjøre :-) Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~mommi~ Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 9. august 2006 jeg vil jeg vil jeg vil, hehe vi har prøvd i nesten 3 år og sprudler av lykke, men så er jeg ganske uggen til tider så burde fortelle det på jobb. er bare så skeptisk til hva vårt 4 årige barn sier hvis det går galt... men man må jo tenke positvit eller??? tror ejg ringer mannen min og spør om vi kan si det i morra, tipper han er helt enig med m meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #6 Del Skrevet 9. august 2006 jeg var 10 uker på vei da jeg valgte å fortelle det til min sønn på 13 år. var på ultralyd i uke 12 og da var fosteret dødt. nå er jeg gravid på nytt,men skal ikke fortelle det til sønnen min før uke 12. han var lei seg lenge etter at dette skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå