Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Inkludert meg sjøl hehe. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstorm Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Takk for det, og det samme for deg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jajja og lillegutt Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 takk for det... er selv i uke 6, og dette er første gang.. Veldig spennende.. Er du langt på vei ??? masse lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Er i uke 5 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bebisjuk* Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 Tusen takk for det og velkommen til deg også!! Håper det går fort til vi kan hoppe over til 2.trimester, men til den tid så kan vi nå ha det koselig her da =0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #6 Del Skrevet 9. august 2006 Off ja håper de går fort. Vi e liksom tryggere i 2 trimester :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #7 Del Skrevet 11. august 2006 Dytter litt eg så den kommer opp på første side :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 11. august 2006 #8 Del Skrevet 11. august 2006 Hei, hei! Er kun 3+5, så jeg er veldig ny her. Testet postivt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 11. august 2006 #9 Del Skrevet 11. august 2006 Takk for det. Har vært her i 4 dager jeg nå da, men jeg er vel forholdsvis fersk. ) Jeg er 5+2. Lykke til til deg og! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #10 Del Skrevet 11. august 2006 Lykke til alle sammen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #11 Del Skrevet 11. august 2006 takk takk og velkommen til dere og! ;o) fant det ut på lørdag, var egentlig ikke helt planlagt da... er vel sånn ca.5uker på vei og snuppa vår er 9mnd... to tette ja.... ;oD forts lykke til dere og! kose dere..... velger å være anonym akk nå da jeg ikke vil at de som kan mitt nick skal vite at jeg er gravid! ;o) røper meg nok om ikke så altfor legne! ;o)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå