Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Sparkjøp regntøyet er greit nok, eneste problemet jeg har hatt er at det er litt åpent i halsen, så de lett blir litt våt.... Ellers har det faktisk holdt forbausende bra, til den prisen. MEn jeg vil likevel si at de andre regntøyene jeg har hatt (kids comfort og reflex) har vært merkbart bedre, og slett ikke så veldig dyre heller.

Her er ulike tester på regntøy.

http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article448382.ece

https://forbrukerportalen.no/filearchive/regntoytest.pdf

Kjøpte H&M sitt (siden jeg stoler litt mer på Forbrukerportalen enn tv2) og er strålende fornøyd.

Lillegutt har 3 sett. Kjøpte når han var 1 år, og så kjøpte jeg i nytt i fjor, og så enda et nytt nå.... De vokser jo så fælt:) og dessuten ahr han en lillesøsetr som arver. Det er lett og ledig, ja helt supert......

Synes at regntøy bør passe og ikke være altfor stort.

Kjøpte HH regnsett på tilbud på Coop Obs. 299,-. Håpar det er bra. Positivt med glidelås om omslagsknapping og strikkstramming i hetta. Einaste minus var at minste str. deira var 86..... Guten vår er 76. Tenkte å skaffe ekstra strikk å feste rundt, evt. sprette opp og stramme strikken.

Annonse

Jobber i barnehage, og kan generelt si at billigkjedenes regntøy er utrolig dårlig! Barna blir våte bare av å gå tur i regn med det. Polarn O. pyrets regntøy er også dårlig, så styr unna det. Synes Reflex og Brubaker er bra til de minste, for skolebarna er HH bra (IKKE den med det myke foret, slites fort hull i den).

Det du skal se etter når du kjøper regntøy, er at det er både glidelås og knapper i jakken, at hetten dekker godt over hodet, at det er strikk i ermene og strikk/knapping rundt ankelen.

Til de aller minste har Reflex hel regndress som er bra, men den er varm når temperaturen stiger ute.

Lykke til, regntøy er vanskelig.

Annonse

Anbefaler Play sitt regntøy. Fåes på bla G-sport, til 299,- for jakke/bukse.

Mykt og brukervennlig for små tasser,strikk under bena, regulering i livet (selebukser),knappehette, reflekser.

Vi har brukt vårt mye i snart 1/2 år nå , til 1 1/2 åringen vår, og er kjempefornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...