Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Så nå blir det aksjon-babylaging i dag og noen dager fremover..................denne måneden skal det bli kryss på testen min!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 skulle hatt det,men ser ikke ut til at den kommer denne mnd... lykke til!!!!!!
Serial mom Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Ja,jeg tror det. Positiv test igår,så skal følge med på tempen,samt ta enda en test idag. Men hadde en positiv test på torsdag også,så vet ikke helt jeg.. Bare tempen en kan stole på,antar jeg! Fullmåne idag,ser jeg,så kanskje vi er heldige!:-) Lykke til!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Tror kanskje det! Hadde positiv EL-test i går kveld og i dag tidlig. Men negativ test nå i kveld. Pleier egentlig å måtte vente noen uker til på EL, så er litt skeptisk, men får det vel bekreftet når jeg måler tempen i morra tidlig Spennende!
babygullz <3 vilde Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 skal ha el i løpet av denne uka...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 jepp...fikk posetiv test nå i går så det betyr vel at det er en sjanse ja..men no er mannen på jobb og klarer nesten ikke og vente til at han kommer hjem.
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Jeg skal ha det de nærmeste dagene ;D Er i full sving og bare krysser fingrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå