Gå til innhold

Så tiltaksløs.....

Miniatyr

Anbefalte innlegg

Er det noen som har det sånn som meg?

Jeg er ikke så fryktelig trøtt, bare utrolig tiltaksløs........

Har tusen ting å ordne, for jeg skal flytte alle tingene mine om bare tre uker, og aner ikke hvordan det skal gå til. Vanligvis blir jeg i sånne situasjoner full av besluttsomhet og ordner opp i livet mitt, men nå kan jeg stirre på pappeskene i timesvis uten å løfte en finger. Huset flommer over, oppvasken hoper seg opp.......og jeg bare sitter der og fortviler. Føler meg helt lobotobert, og blir perpleks når jeg skal ta selv enkle valg akkurat nå.

Føler meg som et barn, selv om jeg vitterlig er 28, og har bodd for meg selv i ti år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, vi er i hvert fall to :-) Føler meg vel egentlig sånn passe utblåst og matt. Har begynt så vidt begynt å jobbe etter ferien (er lærer) og tror det å komme i gang med det skal få meg på rett spor igjen :-) - og få i gang motoren! Det er lov å håpe i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme båt som deg, men kjenner at det bedrer seg nå.Er 13+2 idag. Men desverre har det gått over i angst og depresjonsanfall...:)men ikke fortvil- det skjer sikkert ikke med deg.Håper det iallefall:):)tvi tvi og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...