Gå til innhold

hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er 14+6 idag og har gått opp 6 kg hihi!!!

Er slank til vanlig 176 høy og 68 kg men når jeg er gravid blir jeg skikkelig rulten : )) Sistgikk jeg opp 27 kg.... Var en stund redd jeg skulle veie mer enn mannen min men jeg slapp heldigvis det : )

er i uke 18 men har lagt på meg bare 1 kg. føler de ser rart på meg når jeg har vært hos legen og ikke lagt på meg. så jeg håper kiloene kommer snart, faktisk. er jo normalt at man legger på seg når man er gravid. legen må jo tro jeg ikke spiser.

Annonse

Høres egentlig fornuftig ut det, å bruke speil mener jeg, i stedet for vekt. :)

Vet ikke hvor mye jeg har gått opp jeg, har ikke veid meg siden jeg var hos jordmor, og det tror jeg er tre uker siden...da var jeg vel i uke 22, og hadde lagt på meg 7-8 kg.

Men alle de la jeg på meg nesten umiddelbart etter jeg ble gravid, det var nesten som at å se en digital "gravid"-melding på CB-testen var nok til at jeg este ut, haha! Har vokst mye rundt magen de siste ukene, men tror vekten har omtrent stått stille de siste par månedene...

Er egentlig ikke så opptatt av vekten heller, for vi strevde i så mange år med å bli gravid at nå skal jeg bare la det gå som det går, og heller skjerpe meg etterpå! :)

Alle er jo forskjellige, det som er riktig og sunt for en person er jo helt feil for en annen! Det gjelder vel alt i livet. :)

Så vi får bare prøve å ta vektøkningen med et smil, det er jo tross alt ikke "vår" kropp i disse 40 ukene dessverre, hehe...

Enig med deg, abracadabra :o) Vi har også slitt med å bli gravide. Idag er jeg 13 fullgåtte uker, og har gått ned 3 kilo. Men kiloene kommer, og det skal de bare få gjøre :) Bare jeg selv føler jeg spiser noenlunde sunt og greit :) Hurra for de mange fasonger vi damer kommer i, gravid eller ei.

veit ikke hvor mye jeg har lagt på meg eller ikke er 16+1 , men ser i speilet at jeg har fått myye større bryster og fått sånn kulemage nå så nå går det ikke ann å trekke inn magen lenger tjihi...er ikke så opptatt av vekt jeg stortrives med å være struttende gravid men ser at jeg ikke har lagt på meg så mye andre steder så da er jeg fornøyd, er det uansett..samboeren liker den nye gravide meg og det gjør jeg selv og så da er det jo greit da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...