Gå til innhold

Innsetting av fryste egg

Anbefalte innlegg

Vet noen når i syklusen man kan sette inn frosne egg?

Har 3 til frys og jeg skal på ultralyd neste tirsdag for å sjekke "tilstanden". Jeg mener selv at jeg er nesten midt i en eggløsning og blir veldig skuffet om jeg må vente enda en måned. Klinikken har hatt sommerstengt i 5 uker (grr..)

Ellers har vi ventet på dette i 3 måneder etter en medisinsk abort her i mai så jeg håper ting vil skje raskt ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5861106-innsetting-av-fryste-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg holder på med prossessen nå. Det jeg fikk vite var at jeg måtte begynne på hormonpiller (progynova) på min første menstruasjonsdag. Deretter gå på pillene i 2 uker, ultralyd og så innsetting i ca uke 3-4. Lykke til da....

Hei!

De beregner innsetting ut ifra ultralyd som du ska på.

Eg var på UL på dag 9, og då såg de på livmorslimhinna o.l. og fant ut at de skulle setta inn fryseegg på dag 16 (derverre dagen etter vi reiste til syden, så vi rakk det akkurat ikkje før ferien, så skal inn igjen no i august!!!!).

Lykke til!

Takk for svar begge to.

Gjelder ikke hormonpillene for alle? Bruker du det smilet? Vil tro en må sjekke progresteronnivået også..? Det er et bra "lim" i denne prosessen.

Det kan bety at nesten over i okt før det skjer noe hvis jeg må vente på ny mens og hormontilskudd.*snufs*..jaja det er jo bedre sent enn aldri, men lenge når man helst skulle gjort det "i går". Regner med at det er flere som er utålmodige.. hmm..

Hei igjen!

Nei, eg går ikkje på hormoner/medisiner lenge i forveien. Mulig eg beg. med crinone (vaginal gel med progesteron) som brukes et par dagar før innsetting, det er eg ikkje sikker på. Får nok beskjed om det når eg skal dit på UL. Venter på mensen her no, sånn at eg kan ringa Hgsd. og få time til UL:)

Håper du kommer igang no, ventetida er lang nok som den er..

Tvi, tvi!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...