Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Er det noen som vet om et sted hvor man kan finne en enkel og ikke for dyr nattkjole/skjorte med knepping som egner seg til amming? Har vært innom en del butikker uten å finne noe som helst. Vil helst ikke at den er i for tykt stoff eller er for tettsittende (blir så varm om natten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Eneste jeg vet er mothercare i UK - er og på nettet. SparKjøp kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg brukte en stor t-shorte sist. Lakk såpass mye melk om natten de første ukene at jeg måtte bytte t-shorte hver natt. Brydde meg ikke om å ha noe 'fancy' nattøy å amme i- var jo ingen andre (enn mannen) som så meg likevel :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lasso Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 www.laredoute.no Egen kategori for natt- og undertøy under mammaklær (under hovedkategori dame)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå