Gå til innhold

8 mnd, vil ha slutt på nattmåltide!

Anbefalte innlegg

Må være ærlig å si at jeg er lei av nattmåltide kl 3 på natta nå. Til helga skal vi prøve å venne han av dette. Gruer meg men håper det går. Hører alle sier det er gråting 3 netter så er det over. Håper dette stemmer med lillegutt også. Vet han kommer til å hyyyle leeenge. Dere som har gjort dette, gikk pappan inn flere runder å trøstet, gav smokke eller vann?

Fortsetter under...

Hei Camsi

Vi har fortsatt junior på vårt rom, han er 10 mnd, så jeg la meg på gjesterommet i 3 netter.

Første natta våknet han 2 ganger som han pleier, han gråt tilsammen 40 minutter, fikk litt vann på flaske og kos av pappan. Han sov sammen med faren etter den siste våkerunden, så der fant jeg han da jeg gikk inn om morgenen kl 08.10.

Andre natta våknet han til "første måltidet" og skrek ca 5 min, sov resten av natta. Han våknet kl 0950. :o)

Tredje natta sov han hele natta, våknet kl 0750, blid og fornøyd.

Vi legger han mellom kl 20-21, eller tidligere om han er klar for det.

Det er bare å gå i gang! :o)

Takk for svar:) han ligger på eget rom. Har brukt å sitte på stol på rommet hans og ammet. Tviler på at det kommer til å gå så smurt. Prøvde å være "streng" inatt, han skrek en time, så ga jeg meg... da hadde pappan vært inne med vann og sunget litt for han. Han har sånn VILJE!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...