Hemmeline Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Jeg er nå i uke 21, men sliter med sovestillinger. Er det flere som har det sånn? Hvis jeg prøver å ligge på siden, føles det som om magen liksom henger og det føles veldig ubehagelig, nesten litt småvondt. Ligger jeg på ryggen så kjennes magen nå litt tung, og det er ikke så behagelig det heller. Er dette normalt eller? Det er jo såpass lenge igjen av svangerskapet, så det skal bli slitsomt hvis jeg skal slite med sovestilling så lenge framover.
Nr-3-i-Magen Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Hvis du vil ligge på siden, så kan du jo legge ei pute under magen, da føles det ikke som om den henger...
Tjatjo Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Jeg ligger nesten bare på siden jeg (venstre siden). Ligger jeg på høyresiden blir jeg småkvalm og ligger jeg på ryggen blir jeg svimmel. Det er visst noen blodårer/vener som blir presset på i enkelte stillinger.....derfor føles noen stillinger mer behagelige enn andre. Jeg merket ubehaget tidlig jeg. Er nå i uke 25 med tvillinger. Pute under magen for å støtte opp ble jeg tidlig avhengig av =0)
Grigri m/3 gutter Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Jeg plages litt med det samme, jeg kan bare ligge på sidene, men når jeg ligger lenge nok på en side må jeg jo snu meg ellers får jeg jo liggesår. Jeg har ryggverk så snuoperasjonen er ikke fort gjort for å si det sånn. Jeg ligger med hofta og knærne bøyd, evt underfoten strak og den øverste oppå samboer eller dyna i en klump. Jeg tipper litt forover så jeg klarer ikke ha pute under magen, da blir den klemt, så jeg har en flik av dyna under. Det er ikke enkelt å finne en god liggestilling og verre blir det nok senere, jeg er 24+noe nå. Ønsker meg stor seng så jeg har plass til å ligge i 90 graders vinkel begge veier uten å ha halve kroppen utfor senga eller oppå sambo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå