Gå til innhold

svimmelhet


fru grim

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg her som opplever en helt forferdelig grusom svimmelhet? Jeg er 4+2 i dag, er så svimmel at jeg kan knapt stå på bena... Har nettopp sjekket blodtrykket, det var verken for høyt eller for lavt, hmmm.... Har hørt at det er normalt, men det får da være grenser, he he. Har fått time hos legen på fredag, synes det ble litt lenge å vente jeg da, i tilfelle det er noe annet galt, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var også veldig svimmel,men på spredte dager.Merket at det blir ekstra ille hvis du kjører langt med bil(hang i lenge til meg det) eller kjører båt.Tok båt over til danmark i ferien,kjørte båt i to dager etterpå jeg,føltes sånn.Tror det går over etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle deg at jeg er gravid for 6. gang (3 SA) Hver gang har jeg blitt så svimmel og jeg har aldri blitt blodfattig u svangerskapenen. Men gud så svimmel. Men heldigvis har det avtatt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia !

 

Velkommen i gjengen.

Eg er i uke 5 å va ikke så svimmel sist svangerskap.

 

Har hørt at de er et av tegne på tvillinger hehe :-)

E jo lov å håpe :-)

Må reise meg forsiktig opp ellers går eg rett i bakken :-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups, kanskje det er tvillinger gitt... Hihi, hadde vært litt gøy også da :) Men håper allikevel at svimmelheten går fort over, er jammen plagsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Jeg er 11+1 og jeg er fortsatt plaget av svimmelhet.. Spessielt sammen med kvalme og kaldsvette....

Skal bli godt når det er over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

jeg ble også forferdelig svimmel og kvalm tidlig: i uke 4, og det mens jeg var på besøk hos svigermor. Hun spurte med en gang om det var graviditet, og det var ikke det minste morsomt siden jeg ønsket det hemmelig pga at jeg mistet sist gang. ja, ja.

uke 5+5 nå og fremdeles dårlig )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske svimmel til tider. Må være forsiktig når jeg reiser meg o.l. Håper det går over snart. Kan ikke huske at jeg var slik i forrige svangerskap... menmen, man husker ikke alt heller, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen svimmelhet under første svangerskap, og heller sparsomt med kvalme. Skal virkelig få merke det denne gangen da, hi hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...