Gå til innhold

Jaaaaa! Det BLIR innsetting:-)

Anbefalte innlegg

Ringte nettopp til Riksen, og en svært lite meddelsom lab-dame sa at eggene mine har delt seg som de skal og at vi møter som avtalt til innsetting kl. 13. HURRA!

Hun sa ingen ting om hvor mange som har det seg, eller om vi får satt inn mer enn ett egg, men hun nevnte at vi ikke kan regne med å få noen på frys. As I care???

Jeg skal blir ruger! Det er det ENESTE som betyr noe:-) Er så utroooolig glad nå!

Tusen takk til dere alle som har fulgt meg de siste dagene, dere er engler med gullstøv på vingene hele gjengen:-)

Mange stoooooore klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5860465-jaaaaa-det-blir-innsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heyyy!

Det var gode nyheter Snøfilla. Jeg har fulgt med i kulissene, men ikke vært så aktiv her inne.Der ser du det ordner seg for snille jenter:-))

Skal inn til kontroll på fredag.Håper at alt er ok, for nå er jeg dritt lei av sprayen!!

Du skal ikke bry deg så mye om du ikke får noen på frys, gullegget ligger nok klar til innsetting skal du se. Jeg skal krysse alt jeg kan, og ønsker deg lykke til. Er ikke så langt etter i løypen.

Mange klemmer fra

Så flott, Snøfilla!

Gikk inn nå for å sjekke om du hadde lagt inn et innlegg, og jammen var det gode nyheter å finne, ja.

Så da var de hvite flekkene virkelig bare snøfnugg, da, for å vise at du skal gå gravid og glad gjennom vinteren...

Gleder meg med dere nå, er det ikke utrolig deilig å vite at nå er det bare å ruge i vei og kose dere!?!?!!

Skal fortsette å heie på dere fremover!

Annonse

Masse lykke til, snøfilla.

Jeg er en av dem som ikke er så flink til å skrive innlegg, men gleder meg veldig med dere når ting går bra.( og sørger når ting ikke er bra)

Skal selv ha innsetting til tirsdag. Dette blir en spennende til for mange her inne:-)

Ønsker deg en super dag, og ta vare på godfølelsen.

Klem fra

Takk for all støtte jenter!

Jeg svelger og svelger, for klumpen i halsen bare vokser og vokser når jeg tenker på dere. Ønsker dere det aller beste, måtte vi lykkes til slutt hele gjengen.

Tenk så mange heldig babyer det finnes som skal få dere til mødre!

Klemmmmmmm

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...