Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Andre som har det på samme måten?

Bestilte time hos legen min på fredag, jeg orker rett og slett ikke være på jobb 8 timer hver dag. Blir helt utslitt og orker ingenting, mister helt tiltakslyst og arbeidslyst. Kanskje jobbe 50-60%?

Flere som har det på samme måten? Jeg synes litt synd på meg selv nå;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5860462-26-uker-tr%C3%B8tt-og-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAA! har det helt på samme måten! Jobber for tiden 75% pga ryggproblemer, og det er helt herlig å gå fra jobb kl 14 må jeg si... Jeg har en mann som ukependler så jeg er alene hjemme med en stor, aktiv hund som krever sitt, og jeg føler at det eneste jeg gjør er å jobbe, spise, lufte hunden og sove. Trodde man skulle bli så mye sprekere etter at 1 tri var over men det stemte ikke for min del...har hørt små rykter om at det kan ha med mitt meget lave blodtrykk å gjøre, men jeg vet ikke jeg...slapp er jeg i alle fall!

(Må presisere at jeg klager IKKE på hunden, kjekt med selskap, og hvis ikke det hadde vært for ham hadde jeg aldri kommet meg utenom en dør, hehe...)

Lykke til hos legen da, får håpe han føler med deg og reduserer arb.tiden din litt...

Føler det også sånn, blir fort sliten av hele dager og da er kroppen helt ødelagt når man kommer hjem.. Er sykemeldt 50% pga ryggen da, og det har hjulpet meg mye.. Muligens bekkenet, men vil ha50% så lenge som mulig for det er så kjedelig og være hjemme hele dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...