Gå til innhold

Noen som har vært inne til vending av babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min ligger fremdeles i seteleie, og dersom den ikke snur seg innen 3 uker må vi inn til vending, noe som jeg synes høres helt for j...... vondt ut!

Noen som har vært ivei og kan fortelle litt om hvordan det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på det samme jeg!!!

Biter negler og er ganske så nervøs. Skal inn til ytre vendingsforsøk på mandag.

Skrevet

Ja, vi prøvde å vende 2 ganger pga seteleie men det ble kaisersnitt til slutt. Det gjør litt vond men bare til verrer en en gu.

Det skjer:

Du blir kobled på bege ultralyd og og overvåking av hjertelyd.

En jordmor går in i deg og løfter litt på rumpen til babyen.

Legen tar tak i magen og dytter babyen rund.

Første gang hadde hun en hand i veien og andre gang hadde "rumen" festet seg. 8-)

Som sagt ikke noe morsomt men vært å prøve!

Lykke til

Skrevet

For å være helt ærlig må jeg si jeg synes det var dritvondt... Men nå ble seteleie oppdaget først på fredag, uke 38+3, og ungen er stor... Og hadde festet seg, så de måtte gi opp. Pga stor unge og smalt bekken blir det keisersnitt på meg i morgen... (Skulle egentlig det i dag, men de rakk det ikke! Litt oppgitt av å sitte på sykehuset i flere timer)

Skrevet

Jenta mi er i seteleie, dem ville att hu skulle snu seg selv. for hu har ikke festet seg... jeg har termin til lørdag, så viss ikke det har skjedd noe til søndag så skal jeg inn på mandag til sjekk da for jeg vite hva som skjer videre.... jeg var hos jm på mandag, prøvde å snu henne, men jeg fikk bare vonde kynnere av det..

Skrevet

Jeg lyver vist jeg sier at det var helt uten smerter, men det gikk bra for min del.. Jenten min for 3 år siden satt i setet, snudde henne i uke 37.Pust godt ned i magen mens de snur barnet går det så fint så:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...