Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg hadde ikm om fredagen ,men ingen tegn til tanta... jeg tok en test igår. sånn strips fra billigtester. den var negativ. jeg har ingen tegn til at tanta skal komme heller. jeg pleier å få skikkelig mensensmerter. men nå har jeg bare en mageknipfølelse lignende på venstre side ( v eggstokken på en måte) noen som vet hva det kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2gangs Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 jeg tok test samme dag el var d dagfen etter, men den va kjempe positiv. Bruke cb jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 ok... tror jeg skal kjøpe meg en cb til helgen hvis tanta ikke har kommet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Eg testa posetivt på søndag 5 dager før ikm med staver fra hurtigtester:-) Har testa posetiv med cb test i går å i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trummelums Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 Faktisk testet jeg negativt 3 dg etter IKM og 1 uke etter tok jeg blodprøve hos lege som viste positivt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~mommi~ Skrevet 9. august 2006 #6 Del Skrevet 9. august 2006 jeg testa negativt dagen før ikm og positivt 5 dg etter ikm. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugler Skrevet 9. august 2006 #7 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg produserer lite hcg i starten og tester ikke positivt før ca. dag 4 etter IKM. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 9. august 2006 #8 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg testet positivt 3 dager etter ikm med QR...Måtte ta to til for å trippelsjekke selv om streken var helt tydelig:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 9. august 2006 #9 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg testet positivt 5 dager før ikm med Quick Respons. For sikkerhetsskyld tok jeg 5 tester til fra ulike merker de påfølgende 10 dagene, og alle viste det samme, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måkki Skrevet 9. august 2006 #10 Del Skrevet 9. august 2006 Hei! testet ikke før 1 dag etter ikm og den ble kjempepositiv, cb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet (fødeklar) Skrevet 9. august 2006 #11 Del Skrevet 9. august 2006 Testet negativt dagen før ikm og positivt på ikm med begge de to siste. Første gang visste jeg ikke at jeg var gravid før etter 13 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 9. august 2006 #12 Del Skrevet 9. august 2006 jeg testet positivt etter 5 -6 dager (ikke 7) etter at vi hadde "gjort det" med stripsene fra billigetester.no. de er hyperfølsomme tydeligvis for HcG fra blod viste 129 dagen etter og det er LITE, dvs det måtte vært ca 80 da jeg testet i urin Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå