Janne A (24/9) Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 ..at nå er det ikke lenge til vi kan begynne å forvente fødselshistorier her inne! Håper alle forteller når de har født. Har ikke tiden gått fort? Ellers- skulle ønske vi kunne være mer aktive her inne. Selv har jeg ikke skrevet noe særlig, men nå begynner det å bli behagelig å sitte ved datamaskinen et par timer om dagen... Uansett- lykke til med alt som kommer!
Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 ja,vi nermer oss vi også....hadde ikke trodd jeg skulle komme så langt for noen uker siden,men er da her jeg =0) siste tiden har egentlig rast av sted,men også noen trege perioder syns jeg.syns det har vært jevn aktivitet i det siste.å nå er jo ferien over,og da blir det litt mer skriblerier.endelig er det vår klubb som snart kan komme med sine historier,hipp hurra!!!
PinkBaby♡ Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Ja det skal bli morsomt og følge med på alle fødsel historiene til dere september mammaer. Gleder meg fælt nå , ikke lenge igjen
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Er ganske rart, enig i det. Synes nettopp det var romjul og jeg fikk en positiv graviditetstest og.. Nå er det jo snart!!! Blir spennende å følge med framover.
ladand# 02.09.06 Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Begynner å grue meg litt og jeg. Vet jo ikke hva som venter og jeg begynner å bli vant til denne magen:-)
Gjest Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Ja, nå er det vår tur snart. Det har gått utrolig fort, men jeg er glad det snart er over. Det er fantastisk å være gravid, men man blir lei i slutten!
Silje_33 Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Ja, gleder meg utrolig til det blir min tur. Har UL termin 21.09 og menstermin 14.09. Blir spennende når det kommer fødselshistorier her. Gleder meg til å høre de.
Gjest Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Ja, det er helt rart å tenke på. Jeg er av de siste som har termin i sept. så for meg er det 52 dager igjen til termin. Ang at det er stille her inne, har du vært inne på www.babyverden.no - diskusjonsforum - septemberklubben ??? Der er det masse liv, kom dit da vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå