Gå til innhold

September: Tenk det, dere...


Janne A (24/9)

Anbefalte innlegg

..at nå er det ikke lenge til vi kan begynne å forvente fødselshistorier her inne! Håper alle forteller når de har født. Har ikke tiden gått fort?

Ellers- skulle ønske vi kunne være mer aktive her inne. Selv har jeg ikke skrevet noe særlig, men nå begynner det å bli behagelig å sitte ved datamaskinen et par timer om dagen...

Uansett- lykke til med alt som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,vi nermer oss vi også....hadde ikke trodd jeg skulle komme så langt for noen uker siden,men er da her jeg =0)

siste tiden har egentlig rast av sted,men også noen trege perioder syns jeg.syns det har vært jevn aktivitet i det siste.å nå er jo ferien over,og da blir det litt mer skriblerier.endelig er det vår klubb som snart kan komme med sine historier,hipp hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal bli morsomt og følge med på alle fødsel historiene til dere september mammaer. Gleder meg fælt nå , ikke lenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske rart, enig i det. Synes nettopp det var romjul og jeg fikk en positiv graviditetstest og.. Nå er det jo snart!!! Blir spennende å følge med framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å grue meg litt og jeg. Vet jo ikke hva som venter og jeg begynner å bli vant til denne magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det vår tur snart. Det har gått utrolig fort, men jeg er glad det snart er over. Det er fantastisk å være gravid, men man blir lei i slutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gleder meg utrolig til det blir min tur. Har UL termin 21.09 og menstermin 14.09.

 

Blir spennende når det kommer fødselshistorier her. Gleder meg til å høre de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt rart å tenke på. Jeg er av de siste som har termin i sept. så for meg er det 52 dager igjen til termin. Ang at det er stille her inne, har du vært inne på www.babyverden.no - diskusjonsforum - septemberklubben ??? Der er det masse liv, kom dit da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...