C <3 M <3 E <3 Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Har nå slitt med utrolig vonde kynnere i 6 timer, var redd det var begynnelsen på noe. Skal kynnere være sååååå vonde at enn ikke får sove engang?? Kan ikke huske det fra sist gang. Er forresten 36 + 4 på veg. Og hadde det ikke vært for at babyen ligger i seteleie, så hadde jeg ønsket at det var begynnelsen på noe. Men skal til vending på fredag, og håper at de lykkes med det. Au au au, enda en!!
Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Ring til føden for sikkerhetsskyld. Om ikke annet så kan de kanskje berolige deg litt!? Kanskje h*n prøver å snu seg? Har hørt at det kan gjøre ganske vondt dersom den har ligget i seteleie lenge og begynner å bli stor.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 mi lå i sete til rundt da, og når hun snudde seg rundt trodde jeg at jeg skulle dø....jeg hadde 4 time med enorme smerter i magen. var så ille at jeg ble sendt med sykebil.... da var det bare snuppa mi som la seg med hodet ned. + at hun la seg på en nerve i tillegg...
lana<3 Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Å ja skjønner hva du mener...knallvonde kynnere pluss en baby som strever fælt med å snu seg med hodet ned...vi fikk anbefalt å ligge på ryggen med rompa høyt opp, da ble det visst lettere for babyen å snu seg rette vei siden det er nå så liten plass igjen til å snu seg... har også merket at når hun er ekstra aktiv er det nok til å sette igang knallharde kynnere... uff lykke til ...føler med deg:)
C <3 M <3 E <3 Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2006 Hadde jo vært genialt hvis det var det at hun snudde seg, men jeg tror hodet fortsatt ligger oppover allså. Hun sparker vertfall på samme plass som før. Men har heldigvis ikke vondt lenger. Sikker bare livmoren som gjør seg klar eller no...??
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Jeg hadde vonde kynnere i de to nettene før riene startet, og jeg kunne bare drite i å få sove mens det stod på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå