Gå til innhold

I går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjente samboer såvidt spark på utsiden...bare en gang, kjapt... men det var sååå morsomt... :)

Gleder meg til det blir mer av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, gratulerer!!! Gleder meg sånn til gubben kan kjenne lillemor :)

Skrevet

tusen takk...det var bare tilfeldig. Vi lå på sofaen og så på tv, også kjente jeg at det var full action der, så jeg ba han holde der jeg kjente uroen...og så plutselig bare skvatt han til..."DER KJENTE JEG NO!!"..*ler* Første gang da, så han sa vi måtte skrive det opp...:)

Skrevet

hehe de er nå søte og disse mannfolka :) Jeg prater og melder mye med bestevenninna mi, så hver gang jeg sier noe om henne så merker jeg at gubben bare hører med et halvt øre, stakkar mann blir jo litt lei av og til, hehe.... Greit nok det, men i helga så spurte han sånn rutinemessig "hvem fikk du melding av'a" og jeg svarte at det var Hanne(medtulleimagen) som fortalte at sambo kunne kjenne spark fra utsida, og da formelig hoppa gubben opp i stolen og ropte "så kult!!! Si gratulerer fra meg!!!" Og når jeg sier at nå er det bare dager eller uker til han og kan kjenne så gliser han fra øre til øre og mumler at han gleder seg og at det er så kult å bli pappa igjen :)

Skrevet

Hehe, nå så jeg for meg at mannen din spratt som et lyn opp, og ble stående i stolen med ett ben på armlenet og si det han sa...LOL...:)

Ja, de blir vel lei av å høre alt baby snakket de mannfolka...baby....bla bla bla bla......unger...bla bla, gravid..bla bla, hele dagen...:) Tror jeg hadde blitt sprø selv... faktisk gjør jeg megselv sprø noen ganger, tar megselv i å måtte dempe det baby snakket...:) Andre veninner og sånn er sikkert ikke sååå interessert ennå, i å snakke om baby og unger...:)

Skrevet

Jeg prøver bevisst å la være å ta opp temaet. Har liksom ikke lyst til å gjøre folk lei allerede nå... men det er faktisk veldig mange som bringer det opp selv. Da prøver jeg å være grei og ikke ta helt av. Heldigvis har jeg bim-treffene som gir utløp for mye baby/gravidprat-behov :)

Skrevet

Så moro Iselin! Det er gøy når gutta får en god grunn til å bli litt ivrige de også. Jeg er jo noen uker bak dere, men samboeren min kjente bevegelser utenpå magen allerede i uke 14. Men det har vært lenge mellom hver gang, så denne uka kjente han det igjen. Merker at han synes det er veldig moro. Selv kjenner jeg det også best hvis jeg holder hånda på magen, nesten rart at man kjenner det lettere utvendig! Nå den siste uka har jeg kjent litt uten å holde hånda der også, det er litt moro:)

Enig med dere jenter, det blir nok til at vi snakker litt mye om det. Jegn merker at jeg tar litt av, selv om jeg har bestemt meg for å prøve å ikke snakke om det med mindre noen spør. Men dette er jo noe som opptar meg døgnet rundt, aldri har vel noe vært så viktig:) Så det er ikke lett, men det er nok lurt å prøve, så ikke folk blir dritt lei og ikke orker å ta kontakt i frykt for å bli nedlesset med babyprat.

Skrevet

Wehwy.. der var du tilbake også jo :-)

Hvordan har ferien vært?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...