Gå til innhold

JEG VIL HA MERE SEX!!!!!!

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

det er jo ikke lett å bli gravid hvis man ikke har så mye sex rundt EL akkuat. Sambo har like mye lyst på en liten en som meg..... men han har ikke så mye sexlyst..... han påvirkes lett av yttre stress og han har hatt mye å tenke på i det siste... han har bla annet en syk mor som krever mye av han. så sexlysten hans er ikke akkurat på topp. vi har snakket om det og han beklager og sier at det bare er vanskelig å ha sex når han ikke er opplagt til det... og jeg skjønner jo det, skulle bare ønske at disse periodene hans ikke kom akkurat når jeg har EL!

men vi får bare ta det som det kommer, jeg får være støttende og forståelsefull og håpe at det blir bedre....

Noen som har det som meg?

ville bare lette mitt hjerte litt. Blir jo så skuffet da jeg noen måneder nesten ikke trenger å håpe på at TR ikke kommer da jeg vet at vi ikke hadde sex rundt EL i det hele tatt:( Denne gangen har vi faktisk kosa oss med 1-2 dagers mellomrom... men jeg vil jo hver dag! (for sikkerhets skyld liksom).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5859821-jeg-vil-ha-mere-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner mannen min ganske godt nå, så jeg vet hva jeg skal gjøre for at han skal få lyst... Du kan ikke tenke deg noen knep, da? Man er jo villig til å gå litt lenger når man skal ha sex for å få barn! (I hvert fall jeg...) Kjøp noe sexy undertøy, massasjeolje eller finn på noe annet lurt, så kanskje det hjelper? Lykke til!

skjønner deg veldig godt.

gubben min jobber veldig mye,og når han jobber sent

er han ikke hjemme før 23.15-23.30,og da er han ikke

så opplagt til å ha sex...om morningen er det ingen

av oss som har lyst...

ikke let det der.

troen på at det skal klaffe forsvinner også mer og mer etter

hver som mnd går.

håper det blir litt lettere for dere etter hvert,så det blir en

bebis til våren:-)

lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...