Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har strevd med ammingen, mengden tror jeg, og vekten på lillegull. Jobbet intenst med dette i forrige uke, samt helga, og lille hadde lagt på seg godt over helga. Helsest var fornøyd og lurte på hva i huleste jeg hadde gjort. Vi hadde tilbydd ham mme etter amming men han tok ikke tilsammen 100 ml engang på hele helga. Resultatet ble en blid og mere våken gutt. Og det er jeg glad for, for når han sover sover han tyngre. Men nå har han sluttet å sove så godt om morgenen som han gjorde tidligere:( Han ammes i 4.30-5 tiden og før sovnet han da til 8.30-9.00, men de siste tre-4 dagene har han bare ligget og tullet og ikke sovnet. Han skal bare ligge ved puppen, bruker nok meg som smokk da, for han suger ikke spesielt mye. Var nede og skiftet bleie på han pga avføring og da gulpet han tom, sjelde denne karen gulper da. Nå er jeg bekymret for om jeg har lite melk til han likevel. Han fikk litt tillegg i går kveld, tok ca 30 ml, med resultat at han sov faktisk noe kortere.På dagtid sover han nesten bare når han blir trillet, skal prøve å legge han i senga og sove på dagtid fra i morgen. Men når han er så blid har blitt og faktisk roligere til tross for noe mindre søvn, er jeg så bekymret for at jeg likevel ikke greier å dekke han. Noen som har noen formeninger om problemet mitt, har jeg ett problem? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5859812-ang-maten-og-sovingen-p%C3%A5-en-5-ukers-gammel-gutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå