prøver3 Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 etter å ha prøvd 1 år denne gangen ble vi endelig gravide... var rundt 6uker på vei når det gikk galt i natt ;( vi hadde gledet oss sånn.... begynte med rosa på papiret i går i 23,30tiden.. i natt våknet jeg rundt 02,30tiden og gikk på do,da var det som vanlig mensen(og to-tre streker-ligner på sånn tørket blod/rester fra forje mens) ?!?!? har ikke gjort noe annet en å gråte i natt.... ringte just til legen,og hun mente jeg burde komme ned !!! nå er gubben å kjøper bind så tar jeg turen etterpå.. når kan man bagynne å prøve etter man har mistet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.2 i februar Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 uff, det var trist å høre.. har hørt om mange som har blitt gravide igjen like etter en sa eller ma;) ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anna* Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 Uff, vet ikke helt hva jeg kan si for å trøste, vil bare sende deg en god klem! Ang prøving etter sa vet jeg ikke, men hør med legen du. Ellers er det kanskje bare å starte opp når du er ferdig å blø og er klar for det igjen? Håper alt går bra med deg, og at du kommer inn hit igjen snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Heia ! 70 % av de som blir gravide har en form for blødning de første 12 ukene. Så eg ville hatt et lite håp igjen for deg :-) Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 Uff så trist,umulig å forestille seg det for oss andre.Men mener å ha lest en plass at man skal få mensen en gang før man prøver igjen.Så du får lykke til igjen--håper du snart er her igjen! Prøve å huske på nicket ditt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 9. august 2006 #6 Del Skrevet 9. august 2006 Uff, så leit da! Men ikke mist alt håp enda da, det trenger ikke være en sa. Skal tenke på deg og krysser alt jeg har her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 9. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 9. august 2006 just kommet hjem fra sykehuset etter utskraping.. måtte helst vente i 2-3 sykluser før vi burde prøve igjenn... takk for den lille tiden vi fikk sammen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
septermor Skrevet 9. august 2006 #8 Del Skrevet 9. august 2006 uff så trist. Jeg hadde sa i juni og ble gravid igjen i juli, så bare stå på sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 9. august 2006 #9 Del Skrevet 9. august 2006 Det var trist å høre. Håper du kommer fort tilbake igjen. Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 9. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 9. august 2006 skal nok prøve å komme fort tilbake,men er litt redd for at om vi blir gravide igjen før det er gått 2-3 sykluser-at det skal skje igjen.. for det var vel noe med slimhinnen som måtte bli normal igjen. ?!? fikk ikke dere beskjed om å vente ? var dere langt på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gla`mamma :) Skrevet 9. august 2006 #11 Del Skrevet 9. august 2006 Hei.... Mistet i mai, var da like langt på vei som deg..... Ble gravid igjen med en gang.. Er nå over 3 mnd så krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen.... Var på ul idag og de sa at det var helst ved utskrapning at en skulle vente en syklus eller to..... Hvis kroppen ordner opp selv, så forsto jeg det som at det ikke skulle være noe problem å bli gravid gang. Vet det er vondt nå... men det blir bedre for hver dag... Masse lykkeønskninger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #12 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg hadde to MA i fjor. Første gang i juni. Ventet i to måneder og ble gravid igjen. Dette endte også i MA. Var i uke 12 begge gangene. De sa det er bare slik som kan skje og siden jeg har to normale svangerskap fra før hadde de ingen forklaring. Legene sier så forskjellig. Første gang sa de at vi skulle prøve igjen når vi følte for det og andre gangen sa de at vi burde vente litt. Har liksom ingen tid å miste og vil gjerne prøve så fort som mulig igjen. Særlig hvis man har prøvd lenge og vet det kan ta sin tid før spiren sitter igjen. Jeg er nå i uke 6 og håper denne gangen at alt går bra. Men har ikke turt å håpe. Akkurat som jeg ikke klarer å glede meg enda. Gleder meg til det har gått en liten stund så man kan begynne å få litt flere symptomer. Masse lykke til. Håper alt går bra for dere denne gangen. Er jo ganske vanlig å miste en gang og så kan alt gå som normalt neste gang. Trøsteklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jajja og lillegutt Skrevet 10. august 2006 #13 Del Skrevet 10. august 2006 Det var trist å høre..!! Jeg hadde en SA i juni. Har hatt mensen en gang i mellom og er nå gravid igjen... det gikk raskere enn jeg hadde trodd.. Så stå på selv om det er en mager trøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym nå Skrevet 10. august 2006 #14 Del Skrevet 10. august 2006 Uff...så leit å høre..det e grusomt. Jeg har mistet 2 ganger seint i svangerskapet, og er nå i uke7+5, tok ul som ikke viste noe hjerteaktivitet og MÅTTE vente til neste torsdag. Jeg har noe morkburnt utflod som kommer iforb.m.toalett besøk, er kvalmen,trøtt, har mens liknende smerter. ....så jeg sitter her og helt forvirret om jeg har MA nå eller om jeg er gravid fortsatt. dette e FORFARDLIG! Jeg krysser ALT jeg har for deg at du kommer tilbake snart. Stor,varme klemmer fra meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 10. august 2006 #15 Del Skrevet 10. august 2006 Uff, så grusomt...... hadde selv ma 5 juni, fikk en mens og ble gravid igjen 18 juli.. sykehsuset så det var ingen grunn til å vente.... var kroppen klar igjen ble jeg gravid, hvis ikke bløe jeg ikke...... lykke til igjen og ta vare på deg selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #16 Del Skrevet 10. august 2006 Kris hadde du utskrapning da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe 79 Skrevet 10. august 2006 #17 Del Skrevet 10. august 2006 Sender ein stor trøsteklem.Trist å høyre at det ikkje gjekk bra. Krysser fingrane for at du snart er gravid att med ein ny spire. Masse lykke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå