Gå til innhold

Blir glad hvis du tar deg litt tid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født 06.08.80

Det jeg lurer på er om samboeren min har noe å skjule for meg? Har han gjort noe han ikke skulle ha gjort... Han er født 08.06.80

Ser du/dere noe om forholdet vårt?

på forhånd tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

driver han med noe pengespilling? poker? spilleautomater? osv.

får ikke inn at han har gjort noe med noen andre (utroskap). men har jeg rett når jeg ser at ting ikke er helt på topp i forholdet, spesielt når det gjelder sex? får nemlig opp "slapp tiss", vet ikke om det har noe med han å gjøre, men det sier kanskje noe for deg??

Skrevet

Oi, du er flink..... Ja han spiller MYE poker på nett. Mindre nå enn før, og jeg har bekymret meg mye for det.... godt å se at han ikke skjuler andre ting for meg. tror innert inne ikke det jeg heller....

Vi har det ikke helt topp når det gjelder sex nei...så der har du helt rett!! Og nå skal jeg fortelle deg noe rat: Han har aldri hatt problemer med "slapp tiss" men i går når vi skulle ha sex skjedde det noe under akten og vi måtte bare kutte.... hvordan klarer du å se så nøyaktig???

Takk i hvert fall!!!

Skrevet

det bare "dukker" opp i hodet mitt at ting er slik og slik, men noen ganger får jeg feil informasjon. så det er ikke bestandig jeg har rett i ting!

Skrevet

Takk i hvert fall! Men tror du han skjuler noe for meg med pokerspillinga?.Har litt mistanke om at han har brukt en del penger på det....:o(

Skrevet

det var nok derfor jeg spurte. får opp "visa kort". kanskje du burde sjekke kontoen?? kanskje han har mistet litt penger...

Skrevet

skulle bare mangle :-)

du får ha en kjempefin dag vennen !

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...