Gå til innhold

Kva str. brukar du i klede?

Anbefalte innlegg

Og kor høg/tung er du?

Eg er 174cm høg og har *slitt* meg ned frå 109 til 104,5 kg. Kjem greitt inn i str. 48 i bukser no, og det følest godt. Sjølv om eg ikkje har gått ned så mykje har eg tydeligvis blitt litt "strammare", for eg måtte bruke str. 52 for 4,5kg sidan. Fann tre flotte bukser på H&M nyleg...

Korleis er klestørrelsen din? Og kor finn du fine klede?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5859439-kva-str-brukar-du-i-klede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte meg 2 bukser i går i str 46, men det varierer mye. Dette var på butikk med store str, men har jeans fra cubus i str 44 og. Jeg er 158cm og veier 91kg. Kjøper en del klær på lindex for tida, de har en del som passe stilen min :) Syns bare det er synd at alle klær i big size koster mer enn 'vanlige' klær. Har desverre ikke hm med bib her jeg bor, for de er litt rimeligere.

Heisann.

Jeg bruker str 48 fra H&M, snart 46. På Cubus bruker jeg str 42, snart 40. Det fine med de BiB-buksene på H&M er at de er så korte i beina, trenger ikke å legge dem opp(se høyde under). Men kvaliteten er det så som så med. Derfor drar jeg helst på Cubus, og siden jeg bruker noen størrelser mindre der så får selvtillitten min et løft også.

Jeg er forøvrig 155 cm høy, og veier nå 84,3 kg. Begynte vektnedgangen rett etter jul, da veide jeg 97 kg.

Jeg bruker str 44/42 i bukser på lindex/cubus/veromoda osv. Jeg kjøper skjeldent klær på BIB....synes de er lite flatterende i formen...de fleste av de allefall....hehe. Ender som regel opp på veromoda/mango vår jeg skal handle topper...da handler jeg i str M/L. XL blir som regel litt hengende rundt magen...men passe over brystene...så da ser jeg større ut å det vil jeg ikke! :oP hehe! Jeg er til opplysning 173 cm høy og 86 kg. Min trivselsvekt er på 65-70 kg. Jeg skal ned til 77 kg innen jul i år....og ned til 68-70 innenneste sommer :o) Så det blir 1 år med sunn mat myyyye trening(yoga er digg!) Og bare en dag i uka med utskeielser hehe!

Jeg tenkte på å ta et grethe rhode (vet ikke hvordan det skrives) kurs nå snart for å få litt motivasjon til hverdagen :o) Skal begynne skole og har 3 små alene så treningen blir nok muligens 1-2 timer fra kl 17 om dagen, hvis jeg lager middag på forskudd neste dag.....mye styr ja ...*LER* :o))))

Jaja dere får kose dere :o)

Annonse

er 165 og nå etter 2uker på reductil 75kilo. gått ned 7 kg ca. men kjøper jeans på vero moda da jeg ikke finner fine bukser andre steder.. kjøper str 38. og sitter fint. kan ikke forstå at en med min vekt kommer inni dem. men det gjør jeg faktisk. vekta er en annen ting.. må ned fordi det er kjipt å veie så mye..... uff... bruker m/l i overdel...

Har slanket meg 13 kg. Fra 93 til 80kg. Er 173 høy.

Bruker bukser str 40/42,overdeler 42/44. har lyst å få minsket puppene etter at jeg er ferdig med ammingen og har ikke tenkt på flere smårollinger. Brukte str 46 på det meste i bukser.Og skal mer ned enn de 13 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...