Gå til innhold

3 spørsmål jeg trenger svar på

Anbefalte innlegg

hei, jeg ble sprayer mandag 31.07

Tok en digitaltest på dag 24, altså 31.07, og den var inte/ikke gravid, tok ut stripsen, og på den var det to blå streker, tok en ny test 07.08, også negativ, tok ut stripsen, fortsatt to blå streker på stripsen bare enda sterkere enn sist.

1-Er dette normalt? at man får to blå streker på stripsen?

2- hva skjer om man skulle ha blitt gravid, og man sprayer

3- hva skjer hvis man ikke tar sprayen til samme tid hver dag? eller skulle ha glemt en dusj feks

hilsen ei litt rådvill

Fortsetter under...

Hei.

Spennende tid du går i møte nå. Er selv på mitt andre forsøk, og skal starte med sprøyter i kveld.

Det med digital test kan jeg ikke svare på da jeg aldri har brukt slik selv. Men om du skulle være gravid og sprayer, vill jeg ringt sykehuset med en gang, og snakket med de der. Tror ikke det er så lurt å spraye når man er gravid. Det står jo på pakningsvedlegget (ihvert fall på synarela: skal ikke brukes av gravide). Om man skulle glemmer å ta en dusj, skal en ta denne så snart en husker på det, og fortsett som vanlig etter dette. Du skal ikke ta dobbel dose som erstatning for den som ble glemt. Dette står og i pakningsvedlegget.

Dette er jo resept medsiner, så jeg tror det er særs viktig å ta dosen til omtrent samme tid hver dag, for å oppnå optimal virkning.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...