Gå til innhold

er d noen her som skal bli alene mamma!

sara_kristine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.

Jeg skal ikke bli alene-mamma, men husker godt da min søster skulle ha sin eldste for 5 år siden.

Hun var da alene, og syns nok det var veldig skremmende. Med familie og nettverk rundt seg klarte hun dette superbra. Vi avlastet litt i helgene elleren natt eller to innimellom.

Lykke til

Hei ! Nei du er ikke alene, det er nok mange av oss. Jeg syns det var helt greit i 18 uker helt til onsdag, da var jeg på UL og da oppdaget vi at det var 2 inni der. Da skal jeg si at jeg ble sjokka, har ennå ikke kommet meg, men er litt mer positiv nå enn for noen dager siden. Poblemet mitt er vel mest at familien bor nordpå, og faren bor på andre sia av jorda, så de eneste jeg har å spørre om hjelp er vennene mine. og det sier seg vel selv hvor mye de orker å stille opp. Men jeg skal prøve så godt jeg kan og hvis andre klarer det så skal jeg å!

Hilsen alene- tvilling mamma snart...

• 2 uker senere...

Annonse

Hei Easton!

Jeg blir også alenemamma og barnefaren bor på andre siden av jorda.Trodde det var bare meg,jeg:) Du skal se vi klarer oss fint likevell. Jeg har bare en inni dær da.Har du kontakt med faren? syns det er en litt vanskelig situasjon det dær. Hvor bor du,og hvor gammel er du?

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Måtte bare gi ett lite vink til dere jeg åsså;) Er 21 og blir alenemamma om 6 uker..etter planen..;) Eget valg, og med barnefar som stiller opp.. (selv om jeg ikke ønsker det...Egoistisk ja;) hehe*... Slik er det! Det går kjempebra dere!! Dette klarer vi! Noen dager er tunge..andre er bra..Slik er livet!=) Lykke til alle sammen!!=)

heihei jeg er 17 og skal ha min lille prinsesse i 24 januar:)

jeg er også helt alene:( men det har jeg vært en stund nå:( typen min stakk da jeg var i 4 mnd han fikk heeelt hetta.. og har tilog med fått seg ny dame...

har heldigvis en helt fantastisk mamma som hjelper meg med abseloutt alt og hun oppdro meg alene og jeg hadde en helt fantastisk barndom:)

det er litt skummelt ja men vi skal nok klare oss!

klem

• 2 uker senere...

Hei og så hyggelig å høre at det finns flere! Vi skal nok klare detta!!

Ja jeg har kontakt med faren, han ringer flere ganger i uka, og gleder seg så, men det er jo lettere å sitte på Jamaica enne å være her.. Jeg bor i Oslo er 29 år, Skal snart få internett hjemme så da kan jeg prate mer med dere her inne. Er nå på jobb en tur, er egenltig sykemeldt men er greit å gå på jobb en gnag i uka. Hvordan er ditt forhold til faren da?

Klem Mette

Annonse

Jeg blir også alenemor, da barnefaren er voldelig, og jeg har meldt han til politiet. Vi ikke ha han i nærheten av meg lenger. Huff, jeg høres kanskje noe egoistisk ut. (regner kanskje med at jeg får en anonym på nakken nå). Men jeg ønsker ikke mer kontakt med far til barnet (noe jeg også tror er best for barnet)

Kjære deg. Du er overhodet ikke egositisk, men det hadde du vært hvis du lot den voldelige faren fortsatt være en del av livet ditt. Om det ikke er nok påkjenning å få barn alene, så er det mange damer der ute som tar til takke med mange dårlige mannfolk. Nei kos deg med ungen din i fred og tenk på alle de søvnløse nettene du og barnet slipper, jeg snakker av erfaring. Moren min hadde angst for å være alene og jeg hadde en stefar som slo henne gul og blå. Det gjorde at jeg i mange år mistet respekten for henne, og hadde selv frykt for å slippe mannfolk helt inn på meg. Så hvis du klarer å være sterk å stå imot denne fyren så skal du være stolt og se på deg selv som en god mor!

Klem Mette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...