minimy m Emma & Emil! Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Men INGEN tegn på fødsel!! Tror jeg får legge meg å håpe på at jeg kjenner no når jeg våkner til en av min mange tisse "pauser" i natt :) *Går jo ann å håpe* Hvordan går det m dere andre m termin rundt nå da??!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Ja, det er lov å håpe :-) Håpe det skjer noe for deg da :-) Kan jo sende litt fødestøv....................... Lykke til :-)
minimy m Emma & Emil! Skrevet 8. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2006 Tuuusen takk Tar til mej alt jeg klarer!!! Hehe!!!!!! Er ikk lenge til det er din tur heller
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Nei, heldigvis. Er lei nå :-)
minimy m Emma & Emil! Skrevet 8. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2006 Kjenner følelsen ja Thihi!!! Masse lykke til i allefall
Aga:-) Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Juhu, har også termin i dag, men det ser dårlig ut ift fødsel.... Jaja, vi får slå oss til ro med ababyene trives godt inne i magene og ligger og koser seg noen dager til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå