kajak&Daniel Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg driver og ser etter vogn for tiden. Men vet ikke helt hva jeg skal vektlegge når jeg skal kjøpe vogn. Hvilke egenskaper bør den ha? Jeg har ikke så god råd, så det blir vel å kjøpe en billig brukt en. Siden jeg får barn i okt/nov, er det jo viktig at det er god plass i den til voksipose og slik. En annen ting er at den bør være slik at babyen kan sove i bagen ved for eksempel besøk hos mamma. Er det lurest å kjøpe kombivogn? Hva er egentlig forskjell på kombi og duo? Håper noen har noen svar:) Og kanskje noen vogner å anbefale:)
Isotta Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Jeg ville kjøpt en grei, brukt bagvogn som du kan ha frem til våren. Når barnet er et halvt år og det nærmer seg sommer er det deilig å kunne skifte over til en lett sportsvogn, og ikke et tungt drog av en kombi- eller duovogn. Det er sportsvognen du kommer til å bruke lenge, så det er den du bør investere i! Du finner helt sikkert nok av rimelige og bra bagvogner på finn.no. Lykke til med bebisen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå