Gå til innhold

Hvor mange egg tiner de ved fryseforsøk? (Sankten og alle andre klinikker)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Holder til i Porsgrunn og der tiner de det antall egg man selv ønsker ( ett eller to). Men tror det kommer ann på hvordan eggene er frosset, om de ligger ett og ett, eller to sammen.

Kan godt være det er forskjellig fra klinikk til klinikk.

Vi (på Haukeland) fikk beskjed om at de hadde frosset våre fire egg 2+2, slik at de tiner opp to pr gang for oss, for å si det sånn. :) Tror som Elina73 sier at det er forskjellig og avhenger av hvordan de er frosset ned, enkeltvis eller porsjonsvis... ;-)

Det lurer jeg også på...

Hvordan de gjør det på St.Olavs ikke minst...

Det er jo veldig frustrerende dersom de kun tiner opp ett, og det ikke overlever opptiningen!

Er jo større sjanser for å få satt inn dersom de tiner opp to, men da er vel spørsmålet om de setter inn begge da...

De har jo blitt så strenge på det...

Hører til på Haukeland. Der fryser de 2 og 2 egg (i alle fall i vårt tilfelle). Vi har 4 egg til frys (antar 2 forsøk), som vi kan bruke innen 5 år...vet ikke om de setter inn 1 eller 2 egg.

Kanskje vi bruker dem til barn nr. 3...ikke bestemt noe enda. Men dette er i alle fall mulig...ble glad...hadde liksom slått meg til ro med at dersom jeg klarte å få to barn var jeg heldig....

Ønsker meg jo 3 barn...så det blir kanskje et forsøk til om noen år...men får se ann alderen vår og hvordan det er med to relativt tette først (det blir akkurat 2 år mellom dem...2 gutter).

Noen som vet om det er en øvre alder for når en får hjelp fra det offentlige. Mener å ha sett 37 eller 38 år ett eller annet sted....??

Annonse

På St.Olav tiner de ett og ett egg. Hvis det ene ikke klarer seg, tar de opp ett nytt ett. De ser nok ganske fort om det er levedyktig....

De setter ikke inn 2, hvis du får satt inn to blir jeg utrolig overrasket!

Har spurt dem om muligheten for å få 2 egg, men det kommer visst ikke på tale.......Hm.

hei

I Porsgrunn får du velge om du vil sette inn 1 eller 2(ved alle mine fryseforsøk har de anbefalt å sette inn 2)

Fikk 9 egg på frys ved 1icsi, disse ble frosset ned i ampuller med 2 og 1, eggene var av veldig god kvalitet, så det er mulig derfor noen av de ble frosset ned en og en.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...