Gå til innhold

Jeg har slitt ut gubben

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen min har kosa oss siden torsdag nå og i dag såg han sitt snitt til å krype til køys og sovne mens jeg låg i badekaret. Jeg har ymta frempå at jeg ville kose til kvelden, men han har bare sett oppgitt på meg.

Ja ja jeg får håpe at 5 dager med hektisk sengekos holder for denne gang da. Har ikm 21/8.

Han får få seg en fridag eller to så kanskje han blir mer medgjørelig igjen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5858748-jeg-har-slitt-ut-gubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er litt lettet for at el er over for denne gang, må jeg innrømme! Hadde bestemt meg for sengekos hver dag fra tanta forsvant, så nå har jeg fått litt nok... Mannen min synes det er morsomt at jeg er så på'n for en gangs skyld, da... :)

He he du er ikke den eneste! Vi har lekt kaniner i 2-3 uker, fordi jeg ikke har hatt peiling på når jeg har hatt el. Opp til 2 ganger om dagen! Å nå har mannen min gått ut i streik! Endte med sykemelding fra jobb og greier hi hi! Holdt sengen i hele dag stakkars!!!

Jeg kan ikke noe for det, men syntes dette innlegge var utrolig morsomt (positiv måte) og utrolig søtt! Bare overskriften i seg selv ;) Hihi...

Han trenger sikkert en pause høres det ut som...

Håper det klaffer for dere allikevel.. :)

Lykke til og stå på!!! :)

hehe, ja det er merkelig, plutselig er det vi som "maser" ;-) jeg pleier å gi beskjed at "denne uken er det e.l, så vi må ha sex hver dag frem til for eksempel mandag!" hehe, han himler noen ganger med øynene, men sier at egentlig er han ikke vondt å be ;-) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...