Gå til innhold

August: "Rastløse" ben...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har termin 29, og har ofte i det siste hatt "rastløse" ben, det kribler i bena, og jeg greier ikke å sitte stille. Noen som kjenner det igjen, og kanskje har noen tips? Særlig plagsomt i bil hvor det ikke er så lett å reise seg opp og gå en liten tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har rastløse ben jeg også. Hjelper å gjøre noe for å få igang blodsirkulasjonen: f.eks. massere bena, gå en liten tur før du skal sette/legge deg, kanskje krølle på tær og rulle rundt anklene ol mens du sitter i bilen?

 

Disse tingene hjelper meg litt i alle fall. Men jeg har dessverre ingen mirakelkurer på lager. Skulle gjerne hørt om flere tips selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også rastløse ben. hjelper litt å stå og gå. når det var som varmest ute, pleide jeg å sitte med beina i så kaldt vann som mulig, og maserte de inn med bodylotion. fikk litt inntrykk av at de ble mest urolige når det var veldig varmt, og jeg fikk litt vann i bena (har ikke vært så plaget med vann i svangerskapet) men kommer ofte rimelig kjapt tilbake, og da er eneste som hjelper på meg å gå å legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...