Gå til innhold

April: Når det var snakk om MMR vaksinen...

Anbefalte innlegg

hvor satte de vaksinen på aprilbarna?

Jeg trodde de skulle sette den i låret,men han fikk den i armen,helsesøsteren sa at de har begynt å sette i armen nå,siden de er så store nå.

Og en ting til,hun ble helt imponert over lillegutt,han gjorde ikke en grimase en gang,og hun synes det var flott,for som hun sa så svei MMR vaksinen når de sprøyta inn det stoffet,men han sa ikke et ord,og ikke en mine å se på ansiktet,ikke ble han dårlig heller,tempen. steg bittelitt,var oppe i 38,2på det meste,men det er jo ingenting.

Kom bare på dette nå når jeg så innlegg om MMR vaksinen lengere ned på siden=)

Fortsetter under...

Vi skal sette den i begynnelsen av sept så jeg vet ikke hvor den skal settes. Jeg må innrømme at jeg ble litt i tvil når jeg leste det skremmende innlegget på vaksinasjonsdebatten. Huff.....Er så vanselig å mene noe om dette når man bare er "menigmann". Vedkommende som skrev innlegget var jo skrekkelig påståelig da, men han brukte en terminologi som viser at han antagelig er medisinsk utdannet.....men han signert jo som anonym...... huff vemmelig lesing i alle fall...

Annonse

snuppa fikk i armen hun også. Og trakk ikke en mine når sprøyten ble satt. Fikk skryt vi og, for den skulle være av den vonde sorten, sa hs.. fikk beskjed at ca i dag skulle det kunne komme reaksjon i form av utslett og feber, men har ikke sett noe enda..

Vi fikk ikke skryt, hi, hi. Småen satt på fanget, og tok ingen notis av selv sprøyta. Men rett etter at helsesøster hadde sprøytet det derre inn ble han plutselig veldig morsk i ansiktet, og kikket forskrekket ned på armen sin, og prøvde å trykke på den mens han gråt. Så det var tydelig at det svei litt ja...

Jeg er også veldig spent på reaksjonen, for denne skulle de jo reagere på så lenge etter at de hadde fått den. Ikke samme dagen, som det har vært før. Men ingen utslett eller feber i sikte ennå.

Matilde fikk også i armen, og hylte litt da den ble satt, men gikk over når sprøyta gikk ut. Blødde litt ,men det var eneste "bivirkning" så langt (fikk sprøyta 27. juli). Får litt dårlig samvittighet nå når jeg merker bekymring for den vaksina og jeg ikke har tenkt meg om to ganger en gang, men satser på at det ikke har tatt noen skade...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...