Gå til innhold

7.oktober !!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennen min !

Klart du blir lei av disse smertene....

Fint at du fikk grått ut og slappet av. Søvn er god medisin det!

Bra at R støtter deg.. Trøsteklem fra meg også :0)

Husk nå er det ikke lenge igjen, kun få uker ...

Kjenner meg ganske ubevegelig selv, men jeg har jo ikke bekkenløsning, det må være et helvete i tillegg til at vi faktisk går rundt og med et lite menneske inne i kroppen.Det er så sprøtt, hvordan er det egenlig plass?Vi har jo alle invollene der også ..; tarmer, magesekken, lungene, lever, ribbena og "hele pakka". I tillegg til babyen på flere kilo + morkake og en masse ekstra vann..Herregud er det rart det sliter på..??

Men men ..

Du må ha god bedring !!!!!!!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei ;)

ny dag og nye muligheter..:)

Ang det der med alle innvollene våre.. jeg tror helt ærlig at noen av dem har tatt ferie og stukket av en stund.. det kan jo umulig være plass inni der ? skjønner ikke det jeg heller.. he he

Innimellom nå kan jeg jo se hele beinet eller armen eller rumpa til Odin stikke ut på siden.. han må være urovekkende stor.. HJELP:. han skal jo ut og -he he

Men det går vel bra ;)

Formen din da ?

Hormonene,er de under full kontroll? :)

Klem og ha en fin dag :)

Skrevet

Hallo!

He he ja tenk på de som går med tvillinger, trillinger og opptil sekslinger!!! Skjønner ikke at det er mulig..???

Uansett så er iallefall IKKE tarmene min på ferie, esj....!!!!! har vært veldig plaget med luft i dette svangerskapet..hehe...har til og med våknet av en kjempepromp!!!!!! ler meg ihjel, A..våknet også..;-)

Sexy woman sier jeg bare..

Åhh..nå gleder jeg meg max til kroppen er tilbake og man kan shoppe litt klær for en slank kropp..Du! når barna er litt større så har vi en jentedag i byen !!!!!!! Shopping og champagne (eller øl..) Enig ???

ellers er hormonene passe under kontroll...det var egentlig værre de tre første mnd. Har jo noen økter her, men det har jeg jo når jeg ikke er gravid også så..;-)

Ha en superduper dag !

Skrevet

Håper forresten bekkenet er litt snillere med deg idag.......

Skrevet

Ja,jente dag i byen må vi ha;)

Shopping og vin.. nam nam nå begynte jeg å glede meg allerede;)

Fint å ha noe å se fram i mot;)

Gleder meg sykt til å kjøpe nye klær jeg og...

Da jeg ble gravid var flere av buksene mine utslitt, så jeg benytta anledningen til å kaste dem.. he he

*gleder meg*

Nå skal jeg legge meg nedpå litt igjen;)

Klem

Skrevet

Hmm når jeg får tenkt litt på den jenetdagen så tror jeg vi må la den inneholde fotpleie eller massasje også.. det fortjener vi;)

Skrevet

hei hei !

Hvordan har du det ?

Spa på jentedagen vår er en super ide, veskantbadet har badstu,kulp og massasje ++. ..! Eventuelt så finnes det jo mange hudpleiesalonger som også har dyprens, massasje..vi sjekker..enda en stund igjen..

Vi snakket om hormoner her om dagen, og nå er jeg i et skikkelig møkkahumør..Har jo min kjære mor her..hyggelig det, men irriterer meg over den minste ting..Er bare lei, lei og har lyst å bli ferdig nå.

Humøret svinger som bare det, når jegtenker meg om hadde jeg jo det latteranfallet tidligere i dag, så en time etter drittsur igjen..Føler meg nesten litt syk..hehe..

Takk for at jeg legge ut til deg !!!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...