Gå til innhold

7.oktober !!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei !

Herved er en ny skravletråd laget, det har blitt lite av det i det siste..

Alt bra med deg ?

Jeg kjenner godt graviditeten nå, men klarer godt å fyke rundt på div. lunsjavtaler etc.hehe..Men koselig er det.

Trener litt for lite nå, skal i morgen da...

Ellers skal vi på 3d UL tirsdag, gleder meg !

Ha en fin kveld :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei ;)

Lenge siden siste tråd ja.. tenk nå har vi bare noen uker igjen.. helt utrolig;)

Alt bra her vettu.. Kjenner bekkenet og ryggen blir verre og verre ,men trener hver dag da og går fortsatt til fysio 2 ganger pr uke.. Sånn ellers er det VARMT.. he he.. vi har valgt feil sommer å gå gravide tror jeg hehe ..Var hos legen i dag da.. alt så bra ut .. han ligger fortsatt med hodet ned og hjerteslag etc var bra.. like rørende å høre hver gang *sukk*

3D ultralyd er utrolig spennende.. bare ikke bli skuffa over hvis dere ser litt lite... det er så trangt om plassen inni der at de gjemmer seg litt.. Odin gjorde det i hvertfall he he

Sånn ellers har Onkelen til min kjære fallt ned fra en skråning på 6 m i dag.. akkurat fått greie på det så vi er litt i sjokk.. huff.. han ble hentet av helikopter så det er nok ganske alvorlig.. hodeskade.. Han , tanta og broren er på vei inn til oslo nå.. han er visst lagt i koma på ullevaal..

Uff min kjære er nesten oppvokst der så jeg håper dette går bra..

Så jeg sitter i et lite vakuum akkurat nå kan man si.. men men det går nok bra..

Klemmer og natti natt:)

Skrevet

dytter ;) ps i dag er det pannekaker til middag... nam nam ;)

Skrevet

Hei hei !

Huff håper det går bra med onkelen til sambo !!!

Ekkelt når sånn skjer...

Du er flink som greier å trene så mye ennå.

Jeg prøver å få frøset abbonementet nå, synes rett og slett det er for tungt. Skal satset på å gå litt turer i stedet.

Var innom jobben, må si jeg er glad jeg har sykemelding, følger opp en sak, og det er gått litt i "krøll"..Ble helt satt ut...Er så hormonell, begynte å gråte å greier...hehe...bare mannen min som så det.

Men tåler lite for tiden. Rart det med hormonene, har vært ganske grei de siste månendene, men nå synes jeg ofte synd på meg selv....skal såå lite til for jeg tar til tårene..

Ja ja snart er vi ferdig og får endelig møte våre små nurk, det gleder vi oss til !!!!!!!!! Ikke sant ?

Klem

Skrevet

Hei hei ;)

Ja, det gleder vi oss masse til;)

Jeg har nå fått "forbud" mot å trene på land,men må fortsette å svømme etc..Skulle gjeren gått turer,men det kan jeg rett og slett ikke nå.. Håper du holder ut ;)

bekkenet har blitt sykt mye verre de siste dagene.. kjennes ut som jeg har lyske strekk på begge sider i tilleg til at jeg har fått meg en reell omgang med 100 HARDHENDTE menn.. he he helt mørbanka rett og slett.. så nå går det sakte med meg og jeg synes ikke det er noe morro lenger.. lutselig på bare noen dager har det blitt sånn.. og isijasen har jo ikek blitt borte den heller.. ÆSJ:)

Men humøret er på topp heldigvis.. har ikke ledd så mye på mange år som de siste ukene.. ler av alt..

Men mottoet mitt er jo at det er bedre å le enn å grine ,så det passer jo bra;)Sikkert hormonene .. sambo skjønner ingen ting.. Når bel jeg så morsom sa han her om dagen og da fikk jeg helt latterkrampe.. nesten flaut som jeg skraffer.. ler så jeg griner av de rareste ting...ha ha ha ha ha- får vondt i magen ..

Onkelen ble lagt i dypere koma i dag -ikke bra.. men men vi bare krysser fingrene og håper på det beste .. ikke annet å gjøre i grunn:)

Sånn ellers så skal det bli godt å få ut babyen.. Lurer på hvordan han er ?? Han er nok verdens søteste gutte baby født ,det er jeg helt sikker på ;)

Endelig kjøligere vær;)

Perfekt for turgåing.. så stå på videre ;)

Klem klem;)

Skrevet

Hei Snuppa ;-)

Hehe 100 hardhendte menn... ler godt her..men det er sikkert ikke behagelig dette bekkenet ditt, du får holde ut de ukene som er igjen.

I dag er dagen min så mye mye bedre, disse hormonene ja, i går bare gråt og gråt jeg, lagde et volsomt styr her av småting egentlig. Innkalte mann og barn til møte om tiss utenfor doring, klesrot, kopper og kar som står overalt ...++++ De tror visst jeg er husmor på heltid selv om jeg er sykemeldt...De ble litt skremt tror jeg hehe...føler meg som den nazikjæringa innimellom..

I dag er det som sagt myyye bedre, puslet for sønnen og lager mat til mannen som snart kommer hjem..Jobber sent ..hehe kanskje ikke så rart med meg her hjemme..

Ja ja fint at du ler vennen, flaks for R at hormonene slår ut i den retningen..

Har foresten mye mer lyst på sex dette trimesteret....det er jo litt flaks for mannen min da..Sinna og lyst på sex er bedre enn blid og ikke lyst på sex...eller..?? hmm....

Gud håper det går bra med onkel !!

Mange klemmer ....

Skrevet

Hei hei ;)

Ja sexlysta er det ikke noe i veien med her heller, heldigvis.. men tror kanskje R synes det er skummelt siden jeg har så vondt om dagen.. får ta initiativ jeg snart tror jeg.,.ikke det at det er lenge sidn.. men merker på han at han er så forsiktig m tilnærmelser om dagen og veldig opptatt av kos og hvordan jeg har det isteden.. ahn har sikkert lest det i en bok ,. he he at det skal være sånn på slutten liksom..og det med onklelen hjelper vel ikke på å føle seg oppstemt for å si det sånn.. ;( i dag skal vi ha reker og krabbe klør.. nam nam,,,

Akkurat nå stapper jeg i meg desserten.. morellene..klarte ikke la dem stå gitt ;)

Så deilig at i dag er en bedre dag .. det er min og .. mye bedre..kommer nærmere og nærmere fødsel.. både gruer og gleder meg.. gruer for smertene,men gleder meg til å hilse pån og til å bli meg selv igjen;)

Klem klem;)

Skrevet

Hei !

I dag har jeg vasket, det tar tid, heldigvis hatt god hjelp av S..

Såå tungt å bøye seg nå!!

Men nå er det gjort, og husmora suser snart ut for å handle middag..hehe...liker dette livet godt jeg.

I tillegg til å glede seg til å møte den lille, er det greit å nyte øyeblikket og denne tiden som er igjen. Så deilig med denne forventningen, føles som jeg leste et sted en slags bursdagsfølelse hver morgen jeg våkner.

Og ikke minst får vi enda sove så mye vi vil..Akkurat det blir en liten overgang mener jeg å huske :-)

Ha en fin fredagskveld..!!

Skrevet

hei hei Snuppa;)

Ja, nå er det mye som er tungt synes nå jeg .. bekkenet er en mare rett og slett.. ÆSJ!!!!

Legger på is og tar det med ro.. hm .. det er mindre vondt de dagene jeg har svømt så kanksje jeg ikke akn ta helgefri?? hmm får dra bort i morra og da.. ;) ;)

Deilig det da..

Jeg og trives som husmor .. selv om det blir lite middagslaging ... lettvinte greier stort sett..

Har begynt å pakke den berømte bagen.. sånn litt etter litt og vasket noe babytøy så det er klart,, koselig ;) Og så smått.. he he

vi sovna kl 22 i går kveld.. mye inntrykk om dagen ang onkel etc .. uff han har hevelser i hodet så de har operert på nytt .. nytt dren..

VM i venting det her ...

Sånn ellers er det strålende her og deilig med litt kjøligere vær;)

Fant uta t jeg kan flytte over 4 ferie uker til neste år fordi jeg har vært sykemeldt nå.. så da får jeg først 4 uker ferie rett etter permisjonen,så gar R i pappa perm,vi har da 4 uker sammen ( reise bort er da planen) og deretter får han 2 uker alene med babyen.. så jeg begynner ikke jobbe før i oktober.. Deilig;) snill arb giver som lar meg flytte over så mye ferie;) Hurra;)

Klem klem og ha en fin lørdags kveld;)

Skrevet

Forresetn.. vet du hvor jeg får kjøpt Besafe Izisleep baby stol til bil ?

Finner nett siden demmes men ikke noen forhandler..

tror det er en bra stol.. da kan babyn ligge også.. ikke bare sitte..;)

Skrevet

Halloisen !!!

Er ikke sikker på hvor du får kjøpt barnestolen, søk på Google da vil sikkert en forhandler dukke opp.

Vi har ennå ikke kjøpt seng og stellebord..Svigers og mamma sier de skal handle det, men de får jo aldri ut fingern, så vet ikke helt..

Kan liksom ikke pese de på det heller..hehe..min vanlige utålmodigehet...den er ikke god altså..

Huff vennen min, leit å høre at det ennå er usikkert med onkel, vi får krysse fingrene for at alt går bra til slutt..

Og bekkenet ditt, har virkelig medlidenhet med deg, må være utrolig slitsomt.

I går var en veldig hyggelig dag, etter trening møtte jeg to veninner på cafe og der ble vi sittende å skravle i mange timer...Så lenge siden jeg har hatt en veninnedag, det er egentlig ingenting som slår det !

Litt greit å få fokusen litt bort fra babyprat også, selv om det er bare det jeg har lyst å prate om..hehe..

Sånn sett er jeg så takknemlig for disse sidene, etter min mening er de helt geniale, alle er i samme situasjon og man kan lufte ut med sine små og store problmer. Så i tillegg er jeg så heldig som har truffet deg :-) Håper vi kan holde kontakten også etter at barna er født !!

Ha en super dag, håper bekkenet ikke er så kranglete i dag.

Stooor klem..

Skrevet

Hei hei ;)

Venninne dager er uslåelige,helt enig med deg der ;)

Det blir bare så altfor sjeldent!! Men men .. Jeg og vil helst bare snakke baby . men prøver å unngå det ;) Kjenner at humøret er mye lettere nå på et vis.. akkurat som ejg har kommet inn i en sånn .. modus..at nå er det ikke lenge igjen.. jeg irriterer meg nesten ikke over noen ting lenger.. ser bare framover mot det som skal skje...Skikkelig ego -he he

Veldig glad jeg har truffet deg også.. ser alltid fram i mot om det har kommet noen innlegg sidn sist;) Veldig koselig;)

Ja,klart vi må holde kontakta.. barna må jo bli kjent med hverandre ;) ;)

Joa bekkenet er litt bedre i dag .. har vært og svømt .. får se om det gjør at jeg er bedre resten av dagen også.. uff i går gråt jeg nesten pga smerter.,,. IKKE kult .. men som sagt kjempe deilig .

lurer på om jeg kan føde i vann og ??? hadde vært kjekt...

Vi fikk gave kort av bestemor vi da... !000 kr. det blir sengetøy etc til vuggen.. koselig .

Fant ut at de har setet på Bilextra.. Får se hva dte blir til;)

I dag er det fotball kamp igjen .. Moss-Tromsdalen.. Tenk så fort går tia.. vi har snart kjent hverandre i et halvt år;)

Fort fort flyr tiden ;)

Klem klem;)

Skrevet

hei hei !

Så var det mandag igjen, og 50 dager til termin!!!!!!

I morgen skal vi på 3-D UL, gleder meg, er spent på om vi ser noe i det hele tatt siden jeg er i uke 34. Ringte og spurte Balderklinikken men de mente det ikke er for sent...Gleder meg iallfall, bryr meg ikke så mye om hvordan bildene blir, bare vi får kikke litt..

Vi reiser til Svinesund og handler resten av barneutstyr, skal dra neste uke, da er mamma her..bestilte bilett til henne i går, 950 t/r Tromsø, det er så billig!!! Thanks God for Norwegian, det blir konkurranse og lavere priser. Sist vi reiste kostet det 1000 for meg og stian t/r. Elsker sånne røverkjøp hehe.. Vogn, bilstoler,reiseseng kjøper jeg brukt hos en veninne,men må handle seng og stellebord i Sverige..

Har masse klær ..nesten bare i bittesmå str..hehe blir sikkert fort for små, men søte er de..

Du må ha en fin fin mandag.

Klem klem

Skrevet

Hei hei ;)

Hadde ikke tid til å være noe særlig på bim i går.. det ene besøket etter det andre kom inn døra.. arva forresten en lammeskinns pose min mor har sydd.. Genialt.

Så var jeg i byen og kjøpte dyne og senge tøy til senga ,, det blir så nusselig atte;) he he

Er helg gåen i dag desverre så hodet henger ikke helt med .. liff fint at min kjære skal på håndball trening i kveld så kan jeg bare slappe av..

Skulle tro jeg hadde tid til å ligge og dra meg og kule'n nå når jeg er sykemeldt,men jeg synes dagene går så altfor fort jeg .. rekker jo ingen ting..

KL 0745-kjøre R på jobb så jeg kan ha bilden resten av dagen.

etter det rett på svømming.. ferdig der ca 10/11

tirsd og torsd fysio etter trening

mellom dette er det handling(går jo saktere enn gamle damer med rullator i butikken,, he he så det kan jo ta tid innimellom ...)

,litt bimming også er det middags tid ,også kommer R hjem..

Hvordan rakk jeg å jobbe sier nå jeg ..;)

I dag skal vi ha fersk suppe til middag... lenge siden sist,, så den står og putrer for seg selv.. he he

Så morro å få mamma på besøk da.. det blir sikkert kjempe kos..og morro å få handla inn resten av utstyret.. vi mangler bilsete og litt små ting,ellers tror jeg vi har det meste.. og kommode til å ha baby tøy i ...

begynner å glede meg skikkelig til å møte han nå ..7 uker igjen.. kam nesten ikke vente..

ha en fin fin tirsdag kveld;)

klem;)

Skrevet

Hei hei !

Må si du er superflink som trener så mye ! Men så har du ikke lagt så mye på deg heller ? Jeg er jo gått opp 12 kg nå, men bryr meg ikke så mye, ser ut som det har stoppet opp litt de siste ukene.Regner med at det blir ca 15 tilsammen, skal iallefall prøve å holde meg innefor det.

I dag var jeg på 3-D, A kunne ikke bli med så det var litt dumt, han kom seg ikke fra jobben, er alene der nå..men..men..

Huff er jeg slem hvis jeg sier at det er litt oppskrytt?

Det var jo utrolig morsomt å se henne, alt var i orden, masse bevegelser og jeg fikk fine bilder. Men synes egentlig den første UL var veldig bra den også...

Hun veide forresten 2200 g allerede !

Nå har jeg bestemt meg for navn;

Sara ...A er ikke så enig, men jeg skal se å få overtalt han ...;-)

Liker navnet mer og mer...

Ellers går dagene fort ja, kan ikke si jeg har kjedet meg et sekund etter at jeg ble SM...og bra er det.

Skal snart hente vogn og bilstolen..Spennende..

Mange klemmer :0)

Skrevet

Ang 3-d ul er jeg litt enig med deg ja.. særlig fordi det var så vanskelig å se'n for oss i hvertfall.. bare et par bilder ble ok..

SARA er kjempe fint navn ;) nydelig rett og slett !!!

Du får bare si til gubberullen at du SÅ MED DINE egne øyne at det var en Sara inni magen ;)

12 kg er jo ikke mye i det hele tatt..;). jeg og hadde satt meg 15 som mål .. vet ikke hvorfor jeg ikke har lagt på meg mer enn 7 kg ,men fysioterapauten min er VELDIG glad for det pga ryggen og bekkenet mitt.. Svømme må jeg jo men har fått forbud mot al annen trening.... like greit;) svømming er jo bare deilig.man blir jo helt vektløs.. ingen smerter eller noe.. kunne bodd i bassenget tror jeg .. he he

Det blir bra med bilstol.. vi skal kjøpe det snart vi og.,, har dere bestemt hva slags?

Vi tenkte på izisleep fra besafe.. men har hørt den er så tung??

Skal jo ikke kjøre så langt i staren alikevell så kanskje de andre er like greie?

R er på håndball trening.. jeg skal snart legge meg ned på soffan igjen og hvile ryggen;)

Klem klem ;)

Skrevet

Hei hei !

Hvordan står det til i dag?

Dytter litt jeg, har hatt en særdeles innholdsløs dag her hjemme hehe..

Utrolig at man kan rusle her hjemme i en hel dag uten å kjede seg...

I morgen skal jeg hjelpe mannen litt på jobb, han er alene og stresser fælt...

Vi snakkas :0)

Skrevet

Hei hei ;)

Her er alt ved det samme i grunn.. lille (nå litt større enn ellers he he) tusler rundt .. sover litt dårlig,så i dag skal jeg bevilge med en formiddagslur.. he he

Også tror jeg at jeg skal lage banan kake etterpå.. prøve uten hvetemel og sånn.. mixe litt;) det blir morro.. elsker å trixe og mixe og prøve nye ting;)

Håper det går bra på jobben da..;)

So vivi haug sier : "Prekas"

:)

Skrevet

Hei hei !

God helg ! Dytter denne opp jeg så blir den ikke borte for oss;)

klem:)

Skrevet

Hei sukkertopp..hehe..:0)

Endelig freddag, ukene raser av gårde. Var på jobb i hele går, litt deilig faktisk, men glad jeg ikke jobber fult nå! Begynner å få problemer med å gå/sitte/ligge , spesielt på kveldene...Da er det en del kynnere og jeg føler meg så "sprengt"..Hehe ..kan komme av alt jeg dytter i meg, eller plassen er iallefall mye mindre...

Et vennepar av oss fikk baby i går natt, klør etter å se den lille gutten.

Sånn sett har de "gravide" vi kjenner blitt foreldre alle sammen, har hatt noen lunsjer her og der med barn fra 5 uker- 5 mnd..

I utganspunktet følte jeg meg gravid alene, men det er litt snodig, man søker folk i samme situasjon, gode venner, men man har kanskje ikke hatt så god kontakt senere år..

Så er det jo deg igjen også, det blir veldig spennende å se om vi føder ganske likt, tenk så morro om det blir samme dag da ??!!

I dag skal jeg også på jobb en snartur.

Ha en fin fredag !

Vi prekas.. !!:0)

Skrevet

Heia;)

Ja, tenk om vi føder samme dag.. det hadde vært utrolig kult;)

Ja,man søker folk i samme situasjon... merker det jeg og.. men i tilleg er jo "alle " gravide synes jeg.. helt sprøtt det der.

Jeg begynner å glede meg skikkelig nå .. har fått noen sånne ilinger i underlivet.. sikkert ungen som driver og fester seg .. han har jo ligget med hodet ned siden uke 28 så det er jo på tide,, men håper ikke han kommer latfor tidlig da.. han skal vel drive med denne festinga noen uker til håper jeg ... ??

Håper det gikk bra på jobb :)

Nå skla jeg snart legge meg ;)

Stoor klem og natta! :=)

Skrevet

Hallo!!!!!

Etter som jeg husker fra sist gang kjente jeg ilinger i underlivet ganske tidlig, det trenger slettes ikke bety at hodet fester seg allerede. Litt tidlig å komme nå..selvom lille Odin er ferdig utviklet og klar, så er det greit om han legger på seg litt til ikke sant ?

Hos andregangs er det ikke sikkert hodet fester seg i det hele tatt.

Forresten har du merket noe råmelk ennå ? Jeg har ikke det..uff begynner å bekymre meg litt for at jeg ikke skal få til amming denne gangen heller, sist ammet jeg bare i 6-7 uker, håper det går bedre nå..

Fy f...for et møkkavær det er i dag! Regner noe vannvittig her. Tror jeg bare må ha en vaskedag, selv om det er gørr kjedelig!! men deilig når det er gjort:-)

Jeg tenkte å begynne med litt Silva i forhold til fødsel, tenke litt positive tanker, og forberede en fantastisk grei fødsel hehe..Tror det kan hjelpe jeg, skal prøve å unngå smertestillende, gjerne litt lystgass men vil ikke ha epidural. Det er klart man må være åpen, men jeg vil stole på min egen kropp og tror smertestillende bare hindrer kroppens egen smertelindring. Igjen hvis fødselen forløper seg greit.

Blir det en lang og hard fødsel er det noe annet..

Ha en super dag !!

Skrevet

Hei hei :)

Jeg har ikke fått noe råmelk jeg heller,men hører at det er helt normalt.. det er visst ikke alltid det kommer før etter fødselen.. mamma klarte ikke amme meg ,men da brodern kom gikk det helt fint.. så det kan nok hende det går bar skal du se,, ikke stress med det bare.. la det skje det som skjer og går det ikke så går det ikke.. sånn tenker jeg i hvertfall.) blir nok lei meg hvis jeg ikke klarer,men skal prøve å slappe av og ikke stresse med det i hvetfall:)

Ps kantine dama skulle fått deg en lærepenge så det holdt.. he he

_vi er ikke allemannseie selv om vi er gravide:)

du er kjempe tøff som sa i fra.. sånt tør ikke jeg -stort sett da.. !! :)

Ang smerte stillende under fødselen har jeg også tenkt å la det forløpe seg så naturlig det lar seg gjøre..bruke tyngdekraften og R som største hjelpemiddel..(lurt på krakk eller å sitte på huk.. ) ikke epidural og i hvertfall ikke petidin.. lystgass og akupunktur vil jeg satse på .. og badekar da så klart. Har jo allerede kjent hvor fantastisk det er de dagene jeg har ekstra vondt å komme i vannet .. alle smerter blir jo borte.. :) Fantastisk.. men det er klart må jeg så må jeg .. da blir det heller epidural enn petidin i hvertfall .. vil ikke at ungen skal få i seg morfin liknende stoffer som velkomst til en ny verden;)

Silva er nok ikke dumt nei.. jeg fikk ny brosjyre i posten i går..tenkte jeg skulle gå inn på nettet. men jeg skulel vel helst ha vært på kurs.. ser de har et i fredrikstad om ikke så lenge,men tror det blir litt for kostbart akkurat nå.. men neste år skal jeg prøve å få det til-- Akkurat nå har jeg begynt å lese om og tyde drømmene mine litt igjen.. det er også morro.. selv om mye av de drømmene jeg har om dagen sikkert er hormon styrt er det vel mye sannhet i dem også.. i natt feks drømte jeg om en kjempe stor slange.. super lang og svart.. og tykk .. gedigen-- jeg prøvde å stenge den inne ( jeg var ute) og knuse den med døra,men den var vannvittig sterk.. den kom seg ut.. da prøvde jeg å dele den i to med øks-av alle ting.. traff den ikke,men den stakk bare av tilslutt.. over til naboen og bel borte.. hmmmm.. merkelig..

Drøm nr to i natt var at min kjære ville prøve lykken med ei anna dame.. mens jeg var gravid så klart..vi var på hotell en hel gjeng.. absurd.. hm.. det hjalp veldig da han sa til meg i sta at jeg er

så flott om dagen ;) Hormoner sier bare jeg ---

Men jeg ler jo bare av det da.. det er ikke så mye annet å gjøre.. he he men litt morro å lese om det etterpå..

Ja, Odin kan godt holde seg inni der et par uker til ja.. sånn at vi blir ferdig her ...;)men om han komemr før termin blir jeg vel ikke akkurat lei meg ,selv om jeg har begynt å tenke på ting som.. oj,når får vi være sammen bare R og jeg alene neste gang ?? ego meg vettu;)

Så jeg nyter de dagene som er nå selv om det gjør ***** vondt til tider ;)

Møkkavær ja.. var i butikken i sta og med min raske gange he he så var jeg jo dyvåt før jeg hadde satt på plass handlevogna..

He he.. jeg kunne jo vært æres medlem i RASK models .. ha ha ha nå ler jeg av min egen humor.. he he

Flink du som vasker ;) R har begynt å slå panel i taket allerede,så nå begynner det å gå unna;) akkurat nå sitter han i "bua" og lager musikk på musikk pc'n da.. må jo unne seg litt kos i helgene;)

Hadde visst mye på hjertet.. he he dette ble langt ;)

Håper du får en fin dag ,

sender deg en solstråle med en kjempe klem;)

Skrevet

Hei hei !

Koselig med laaange innlegg da.

Ja hu kantinedama er ikke god, nå ler jeg bare av det, men ble skikkelig lei meg i går. Hadde akkurat "jeg er så feit dagen" så kommer hu å demonstrerer og fekter hvor stor jeg er. Hun kunne like godt sagt"du er himla feit og stygg nå" for det var det hun sa meg kroppspråket sitt. hehe..må le av det hele.

Stakkars A han hadde litt av en jobb i går å fortelle hvor fantastisk flott jeg er..Ikke så lett for han heller, sexen har avtatt litt de senere dager, hehe..vanskelig å finne gode stillinger...

Hehe Rask models ja....Skjønner at det ikke er lett for deg å rase rundt nå med det bekkenet ditt..

Ellers er jo modelpotensialet ditt av det ypperste ;-)

Vasker ennå, det tar sin tid,vansk.å bøye seg. Men mamma kommer mandag, da må det være rent...hun er av den gamle skolen vet du..

Men vasker nok alikevel hun så egentlig bortkastet. Men gleder meg inmari til hun kommer, da blir det lapskaus og deilige fiskeretter..Go gammeldags mat!

Ha det så lenge..

Drømmer er rare, spes.nå ....

Skrevet

God dag god dag :)

Nå har jeg svømt og sovet 1,5 timer etterpå.. Når jeg kom hjem fra svømminga knakk jeg helt sammen gitt.. bare gråt og gråt.. følelsen av at ALT var håpløst var helt overveldende.. stakkars r trodde det var pga han,men det er det jo IKKE.. er bare så innmari lei av å ha vondt et eller annet sted hele tiden og føler meg så hjelpeløs.. bare det å plukke opp en sokk er et mareritt til tider og så skulle jeg vaska gulvet,skifta på senga etc.. mn det går jo ikke ...tårene bare rant og rant...uff

STAAKKARS MEEG.. ;) he he ( i går lå jeg på sofaen rørt til tårer fordi jeg tenkte på hvor glad jeg er i R og hvor heldige vi er .. så det svinger veldig om dagen tydeligvis.. )

Vi spiste lunsj også gikk jeg og la meg for å sove ,, og da sov jeg faktisk sammenhengende 1,5 timer.. lenge siden sist. Tror jeg må gjøre det oftere.. sove på dagen.. det var utrolig deilig:)

Føler meg mye bedre nå..

Heldigvis:)

sola skinner og jeg skulle vel sittet ute og blitt litt brun,men jeg har gitt opp det nå.. de siste 3 ukene har jeg ikke orka.. og jeg som var så brun tidligere i sommer?

Ja ja , får ta litt sol når Odin er ute i steden.. har sikkert ,behov for å føle meg freshere da:)

Nå er det ikke lenge til mor kommer.. er i grunn litt små-misunnelig på hjemmelaget mamma middag altså.. he he det er jo helt supert.. men tenk på det .. for barna våre er det VI som er mammaene.. det er litt sprøtt;)

Håper du får en fin dag .. jeg skal bare slappe av i dag og nyte esten av dagen;)

Takk for at du er der ute;)

Stoor klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...