Gå til innhold

Gomler og gomler,hjelpe meg!

En liiiten til.

Anbefalte innlegg

Er konstant sulten,syns jeg eter og eter,blir jo aldri mett,jo!!! Spist en banan,to brødskiver,to knekkebrød+ to glass melk...Flere som går og gomler som meg?? Trøster meg med at det ikke er potetgull eller sjokolade da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tenker jeg også. Frukt og middag går ned på høykant. Men sjokolade = æsj i disse dager, og DET ER JAMMEN BRA. Hi hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat likt, er sulten som en ulv konstant, men søtsuget er helt borte! Kan alltids spise en sjokolade, men har ikke lyst på. Heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og konstant sulten... vi var ute på en tur her en dag, da stoppet vi for jeg måtte ha noe å spise, etter en time sa jeg , kan du være søt stoppe jeg er sulten... men kjære deg, du spiste jo for en time siden! he he.... men jeg er ikke kvalm, ikke uvel, alt er egentlig ok, jeg må være ekstremt heldig, men man blir litt redd av det også, når man ikke har de vanlige symptomene, bare er sulten! lurer på hvordan jeg kommer til å se ut til slutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og! Eg et og et, i går kveld åt eg middag kl 5, allereie kl 7 var eg såå svolten.....og åt igjen i 10-tida...hehe

I dag sjekka eg vekta for å sjå korleis denne etinga påvirker meg, men i stedenfor å gå opp har eg gått ned 2 kg! Eg skjønar ingenting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...