♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Åh, nå er det bare en uke igjen da til ikm... Håper ikke tanta kommer! Har liksom følt det i noen måneder at det kommer til å skje i August, vet ikke hvorfor... Har så utrolig lyst til å kunne fortelle samboeren min om jeg er gravid på bursdagen hans... Blir tungt hvis jeg ikke kan det:( Noen tanker ute og går fra dere andre som også venter ikm i neste uke? Mange håpefulle klemmer fra meg:)
Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Jeg har IKM først sent i uke 33, lørdag 19., så det er vel litt tidlig med symptomer her i gården. Men det er da noe som skjer nedi der, murrer hele tida... Tror nok resten av tida kommer til å gå fort siden denne ventetida er identisk med siste rest av ferie. Hadde en SA for snart en måned siden, så jeg er liksom ikke helt deroppe. Litt skummelt. Klem
ltn :) Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 ja håper at tanta har tatt ferie nå. jeg har nå nettopp fått tanta så hpår at det skjer noe neste gang x fingrene for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå