Gå til innhold

"Farlig" Dagmamma!

Anbefalte innlegg

En venn av meg tipset meg om at det atter igjen har blitt skrevet om meg som dagmamma...igjen!

For det første: Jeg jobber ikke som dagmamma lenger.

(ja det var jammen bra sier mange sikkert nå) What ever.

Mange har nevt dette med at jeg har flytet mye i det siste. Hvilken relevanse har egentlig det? Er jeg en dårligere dagmamma fordi jeg flytter fordi mannen min sin jobb tilsier det??? Samle alle fakta før dere uttaler dere. Døren er alltid låst klager dere på. Ja, det kalles sikkerhet.

Overvåkningskamera ved døren, igjen, sikkerhet.

For det andre: Jeg vet akkurat hvem en og hver av dere er her inne som skriver disse tingene om meg. Derfor spør jeg, den tiden dere var her, hvorfor i all verden sa dere INGEN ting til meg om at dere ikke var fornøyde?

For det tredje: At dere må lyve her inne for å hevde dere er veldig synd (for ikke å snakke om hvor mange ganger dere har lyvet til meg rett i ansiktet om sykefravær etc. ps. du vet hvem du er), men sier egentlig mye om dere som mennesker.

Sånn som jeg ser det er ikke dere noe annet en en gjeng med slervekjerringer som ikke har noe bedre å gjøre enn å slenge dritt og det er et nivå jeg ikke gidder å legge meg på.

Så takk for meg jenter og jeg syntes nesten synd på den neste dagmammaen dere kommer til å hakke på.

:P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5857910-farlig-dagmamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...