Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 er 2gang og er rundt 6uker på vei.. just nå når jeg var på do.kom det litt rosa på papiret.kan ikke huske sånnt skjedde i sist svangerskap.. kommer jeg til å abortere ? holder kroppen min på med noe sånn nå? skal jeg kontakte lege ?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Umulig å si hva som skjer, men hvis det blir friskt blod så er det fare for SA ja... Ikke så mye en lege kan gjøre, dessverre.
titti80 Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Man kan jo få noe blødninger under svangerskapet, uten at det trenger å bety noe. Men jeg hadde villet tatt kontakt med legekontoret ditt, og forklart "problemet". Ikke for å skremme deg, men jeg hadde ma i april og da fikk jeg en bloddråpe tilsvarende en 20 kroning i trusa. Dette var tegn på abort var i gang. Men jeg hadde også mensensmerter gjennom hele svangerskapet, helt til ma (11 uker på vei bare) Men ring lege du, så er du på sikre siden. Var ikke meningen å skremme deg hvis jeg fikk gjort det nå, men ville bare si fra hva jeg opplevde. Kan jo være at hvis nå det skulle være noe "galt", at de kan allikevel hjelpe deg... Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet for det jeg skrev, men det er sikkert ikke noe galt... Som sagt, menge som har småblødninger...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 er liksom litt slimete med litt rød stipe i eller noe sånn.... HI
titti80 Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Jeg hadde bare ferskt blod jeg... Men jeg hadde bare tatt en tlf jeg, bare for å få roen på meg. Det er jo bare et spørsmål. Betryggende å ringe lege. Og så får du jo evt en time hvis de mener du bør ta deg en tur... Lykke til! (håper du får slappe av til imorgen..) Skal tenke på deg!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 nei,bare litt småstikking på venstre side
titti80 Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 smerter?? Når?? Eller om jeg hadde før ma???
titti80 Skrevet 8. august 2006 #9 Skrevet 8. august 2006 flere anonyme ja, vanskelig å skille hvem som er hvem da.. Skjønte at det ikke var til meg
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 ikke meg HI som spurte om det titti80,var nok noen som spurte meg om det
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #11 Skrevet 8. august 2006 Min venninne mistet nettopp i MA og hun hadde både smerter og blødning. Det kom mer blod etter hvert, og etter 2 dager måtte hun på utskrapning.
titti80 Skrevet 8. august 2006 #12 Skrevet 8. august 2006 ja, skjønte det ja... Leste bare jeg og svarte, og da jeg igjen leste så skjønte jeg det... Håper det går bra med deg! Krysser fingrene! Klem
Lone35 =0) Skrevet 8. august 2006 #13 Skrevet 8. august 2006 Ikke sikkert noe er galt. Har prøvd det samme som deg. Bra blodet er brunt, da er det koagulert blod. Men dra på UL for sikkerhets skyld Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå