Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 er 2gang og er rundt 6uker på vei.. just nå når jeg var på do.kom det litt rosa på papiret.kan ikke huske sånnt skjedde i sist svangerskap.. kommer jeg til å abortere ? holder kroppen min på med noe sånn nå? skal jeg kontakte lege ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 det skjedde med meg sist jeg var gravid, og det var ikke farlig. Hvis det skjer igjen kan du jo ringe legen og dobbeltsjekke. Jeg fikk ul i uke 11 sist pga småblødninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 Det der skjedde meg også rundt 6.uke. Det var bare litt på papiret, og ingenting mer. Var på ul få dager etterpå, alt var bra. Gyn mente det kunne være morkaken som festa seg eller noe sånt. Så lenge du ikke begynner å blø mer, gjerne med slim, ikke har smerter osv, så trenger du neppe bekymre deg. Men er du veldig i tvil så kontakter du legevakten, eller fastlegen din imorgen. Og husk at slimhinnene er ekstra ømfintlige nå da, så man kan f.eks. begynne å blø litt etter samleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå