Lirum Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 ... Ja nå mener jeg den ekte musa i overført betydning! Densom går på fire ben.... Jeg tenker på den hissige "anonym" som en mus med et bestemt ganglag i språket sitt. Jeg sniker litt på ulike sider. Var jo ung bare for noen uker siden også er jeg plutelig nesten gammel. Det er virkelig lærerikt å sette seg inn i ulike perspektiver; Så jeg oppdaget en annonym som hisser opp de som er 35+ og prøver! JEg syns liksom jeg kjente igjen den hissige og usjarmerende vinklingen. Om jeg har rett i at det er den samme musa, betyr jo det at vedkommende hverken er ung ELLER gammel! Men hvor midt i mellom kan man være uten å være mer det ene eller det andre? Det er nok en som ønsker å provosere, og som kanskje ikke har annen agenda enn det. I værste fall kanskje ikke engang en kvinne? Så vet dere at det ikke bare er de unge som får det :.-)
mira_og_magen Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Jeg synes det er leit at "anonym" skal komme med den hissige teite, kritikken sin hele tiden.. Musa på gangen ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå