jajja og lillegutt Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 Har nettopp funnet ut av jeg er gravid. skulle hatt mensen for litt over en uke siden.. Jeg har litt mensenmurringer med små stikk i magen og vondt i ryggen, er dette vanlig?? hadde en abort for ca to mnd siden og da hadde jeg også vondt i magen.. tør nesten ikke glede meg over å være gravid i frykt for gjendtagelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Ja det er vanlig. Har det jeg også. Men det er ikke så morsomt nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 De er normalt :-) Magen å kroppen som holder på å forberede seg for de nye hybelboeren i magen din :-) Eg har ennå vondt i magen å korsrygg. Er 5 uker. Eg ville ha tatt de med ro å ikke tenkt på hva som kan gå gale. Vet de er lett for meg å si men trur de er de beste :-) Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg er i 5 uke nå, og har også stikninger i magen, mensmurringer og føler meg litt støl. Dette er vanlig og du kan nok ta det med ro! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jajja og lillegutt Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 9. august 2006 takker for svar.... ble litt beroliget nå ja.. godt å høre at det er vanlig.. lykke til alle sammen.!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå