Gå til innhold

En dag til ikm om syklusen holder seg...og tanta er......

Anbefalte innlegg

IKKE her enda...la oss krysse fingrene for at hu holder seg borte..ingen mens smerter enda..men ble spådd gravid i nov så..hehe...kan vel ikke stemme denne mnd da;) (hehe..stoler vel ikke helt på det nei..vil være gravid NÅ)

Andre med ikm i morgen som ikke har /har fått tr???

Klem

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har IKM i morgen men VET at den ikke kommer, testet nemlig positivt på fredag.

Nå må dere se å komme etter inn i aprilklubben!

Lykke til alle sammen. La oss lage det skikkelig trangt i aprilklubben!

JEG!!!!!! Har ikm idag eller imorgen, så jeg lever i spenning. Har en test her hjemme, men tørr ikke ta den... Vente noen dager til.. Lagt en plan for når du evt skal teste deg??

Hadde noe smerter for en uke+++ siden, men ikke noe nå...

Tenk hvis det hadde klaffet denne pp, hele livet vårt ville blitt forandret seg i løp av minutter! Spennende!!!

Lykke til :)

:) hehe...DA ER VI TO som lever i ekstremt spenning..men jeg tviler sånn..har jo ingen sympt.....Jeg har ikke kjøpt test en gang jeg gitt..VIL IKKE...tror d bringer ulykke...skal bare la naturen gå sin gang...Har stikkninger i høyre side..men tror dette skyldes oppblåstheten min gitt..hehe..ingen forhåpninger. Ja tenk om det hadde klaffet..jeg hadde blitt verdens gladeste jente jeg gitt....jeg begynner nesten å grine på tanken av det!

Lykke til deg og!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...