vekt*1977 Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 Testen var positiv i dag )))) jippi jippi ser ut som om terminen blir ca 19 april.. så da blir vår lille tulle på 2 år storesøster. Har funnet ut at det er utrolig mye en glemmer fra første svangerskap.. mener å huske at jeg var 2,5 mnd på vei ved første legebesøk sist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer så masse med positiv test!! Jeg hadde min første kontroll når jeg var ti uker på vei. Legen sa at jeg ikke trengte å komme før,det var visst vanlig å ta den første kontrollen rundt de tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 hei hei! Ikke bare har vi termin likt, vi har også barn på samme alder fra før, hihi... Jeg snakket med jordmor i dag, og i forhold til kontrollene der kunne jeg komme allerede i morgen om jeg ville og følte for det, så tror nok det er individuelt hva man føler for )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 8. august 2006 #4 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg skal ha første kontroll når jeg er 14 uker på vei. (Om to uker til) Forrige gang hadde jeg første kontroll når jeg var 12 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sistemann i magen <3 Skrevet 8. august 2006 #5 Del Skrevet 8. august 2006 grattis!! Jeg er 4+4 på vei og skal på første legetime i morgen... Synes det er veldig tidlig jeg...?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 8. august 2006 #6 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har 1. time i 10. uke... Om knappe 2 uker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 9. august 2006 #7 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg skal ha time til legen når jeg er ca. 9 uker på vei. Han skal ordne time med jordmor for meg etter det. Gratulerer forresten! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2gangs Skrevet 9. august 2006 #8 Del Skrevet 9. august 2006 hehehe lik langt på vei vi da Pelle Kanin og Pølsa+spire.. jeg skal på 1 kontroll neste uke da.. gleder meg masse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #9 Del Skrevet 9. august 2006 De er vel mest vanlig med kontroll hos lege/ jordmor i uke 12. De er vel folk som e bekymra å får hyppigere kontroller før de :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~mommi~ Skrevet 9. august 2006 #10 Del Skrevet 9. august 2006 Første kontroll her var i uke 6 og så skal jeg tilbake til ultralyd i uke 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 9. august 2006 #11 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg skal på 1 kontroll når jeg er 13+1 litt sent synes jeg i og med at jeg er førstegangs.. Er megakvalm så går utifra at spiren sitter enda.. Men hadde jo vært kjekkt å fåt det bekreftet:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 9. august 2006 #12 Del Skrevet 9. august 2006 Det er vanlig me første svangerskapskontroll i uke 9-10:) Dette var iallefall beskjeden jeg fikk da jeg ringte mitt legekontor. Jeg er 5+5 på vei og skal til legen for første gang 1. september:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #13 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg skal når jeg er 11+3. Trodde det her 12-ukerskontroll jeg..Og at man skulle gå til legen når en var rundt 12 uker..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 9. august 2006 #14 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg var når jeg var 5+5 jeg, og en gang i uke 8 og så skal jeg igjen i uke 12. Kjempe hyggelig lege, og jeg synes det er kjekt med den oppfølgingen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #15 Del Skrevet 9. august 2006 Glemmer fra svangerskap til svangerskap jeg også. Men ringte og fikk vite at det var i uke 12 og neste i ca uke 16 -18 om alt var normalt. Men har du noen bekymringer eller spørsmål så får du lov til å komme før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilje Skrevet 9. august 2006 #16 Del Skrevet 9. august 2006 Hei.Skal t legen i slutten av aug å er vell 8-9 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmenzita Skrevet 9. august 2006 #17 Del Skrevet 9. august 2006 Skal til første kontroll når jeg er i uke 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #18 Del Skrevet 9. august 2006 Var på første i uke 7=) er på i uke 16 =) på besøk fra 2 trim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 10. august 2006 #19 Del Skrevet 10. august 2006 Hei. Gratulerer! Skal på 1 kontroll i dag. Jeg er i 10ende uke. (uke 11 i morgen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlandstulla Skrevet 10. august 2006 #20 Del Skrevet 10. august 2006 Hva betyr det når dere setter at dere er 4+4 eller 11+3 og sånn på vei? Er helt ny her så jeg er ikke helt inne i dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå