Gå til innhold

Dere som har gått på pergo og har fått klaff.... (samme som på slitere)


ღLitjpia24 is hurtingღ

Anbefalte innlegg

klaffet det den pp dere begynte med pergo eller noen måneder etter?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her klaffet det første pp med pergo (prøvd på "egenhånd" i litt over to år)! Testet positivt i går og er fortsatt i lykkerus!!!

 

Masse lykke til :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde ingen el av megselv. Gikk på fire enkelkurer med pergo, uten pause, før det klaffet for oss :) Nå er vi 7+4 og gleder oss kjempemasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang klaffet det på 2.kuren. men da aborterte jeg. da vi var klar for å prøve igjen, klaffet det på 3.kuren. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss ble det graviditet på første forsøk med pergokur. Det var veldig bra, siden jeg ikke tålte tablettene (fikk utslett.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid etter første kur med pergo, 50 mg. Fikk diagnosen PCOS i jan 06, men har slitt siden mars 05 med å bli gravid... Nå sitter spiren, og er nå 10 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Jeg er i dag 8+5 og gravid med en liten pergospire:) Jeg ble gravid på den 1 kuren, som var en enkel.. Jeg har slitt med hormonelle forandringer i kroppen, å har da ikke hatt eggeløsning.. Så endelig etter 14 mnd prøving fikk vi det til, ved hjelp av pergo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lollipop! Var du å finne på PCOS debatten for litt siden? Mener å huske nicket ditt... Koselig å ha flere med pergospirer her! Deilig å endelig komme over på 1.trimester, og håper å få fortsette! Er 10 uker nå og krysser fingrene... Hvor kommer du fra? Er du gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss klaffet det på første kuren (dobbel).

Etter to å et halvt års prøving.

10+3 nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Lille store meg:o)

Jeg var nok ikke å finne på pcos siden, da jeg ikke har det.. Jeg har vært på sliterne da, kanskje du har sett meg der? Men deilig at det endelig sitter, og endelig få vært her på 1 trimmester.. Jeg blir 25 i september og er fra Fredrikstad:) Vi venter da nr 2 den 18 mars, gleder oss som bare det:) Har dere prøvd lenge før dere kom hit? Og hvor er du fra? Jeg er så glad for at pergo finnes, tenk hvor lang tid det kanskje hadde tatt hvis vi ikke hadde fått det..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du, Lollipop!

Hmm, har sikkert vært innom på sliterne å sett nicket ditt da...:)

Har prøvd å bli gravid siden mars 05, men fant etterhvert ut at jeg hadde PCOS. Tok 9 mnd før lege/gyn samt NY lege/gyn klarte å finne ut hva problemet var. Virket ikke som de tok meg på alvor da jeg sa at det var noe gærnt... Forb*nna folk!

Begynte på pergo i juni nå, og da satt spiren med d samme:) Har termin 12.mars!

 

Bor i Tromsø, men er snart på flyttefot. Skal tilbake til der hvor jeg er vokst opp, et par mil utfor Tromsø. Samboern min har fått jobb der ute i "ingenmannsland". Hehe...

Er 22 år hvis jeg ikke har nevnt d...? Bursdag i dag, faktisk... *hysj!*

 

Hvor gammel er nr 1?

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...