mamma-til-3søte små Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg er gravid med nr 3, termin 22.okt. Har du en formening om det er en lillebror eller en lillesøster vi venter? Min f.dato: 02.06.76. :-)
mamma-til-3søte små Skrevet 8. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2006 Tusen takk for svaret! :-)
mamma-til-3søte små Skrevet 8. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2006 Vi vet ikke hva det blir. Ønsket ikke å vite det på ul, men lurer jo veldig... Har heller ingen magefølelse. Når jeg forstiller meg en gutt, så virker det feil, og det samme når jeg forestiller meg jente. Merkelig, egentlig.. Derfor gøy med litt spå-dom og spekulasjoner. :-)
baloo07 Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Så rart!!!! Det må jo være en av delene da! Hva har du fra før av da? Jeg er er ganske så sikker på gutt denne gangen må jeg si!
mamma-til-3søte små Skrevet 8. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2006 He he, det har du rett i! Jeg har to skjønne gutter fra før. Så det føles vel feil hvis jeg tenker jente pga det... Og så er det et ulikt svangerskap fra de andre,så derfor føles det også litt feil med gutt. Svaret kommer nok ut til slutt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå