fru grim Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 Har en liten pergospire i magen, flere her med det? Har tenkt litt på om det kanskje kan være flere enn én leietaker her nå, det er jo sjanser for det med pergo. Noen med erfaring??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Hei! Jeg gikk på pergo i fire mnd før det klaffet. Trodde egentlig det bare var fare for tvillinger hvis en hadde el av seg selv i tillegg til pergo..? Jeg har pcos, så jeg hadde ikke el av meg selv.. Var på ul idag, og der var det bare én leieboer :) Kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 8. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. august 2006 Åh, så moro at du har fått se spiren da )) Jeg har hatt el av meg selv hele tiden, men ekstremt sparsomme greier da vi ikke klarte å få det til å klaffe på over 2 år, men pergo hjalp tydeligvis Var vel ikke hver mnd jeg hadde el da, men har ikke tatt el-tester hver mnd heller... (da hadde det blitt skrekkelig dyrt, hehe.). Satt på første forsøk med pergo. Spiller i grunn ingen rolle om det er 1 eller 2 heller, like velkommen allikevel )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 8. august 2006 #4 Del Skrevet 8. august 2006 Så gøy at den satt på første kuren!! Var litt spent på om det kanskje var to inni der Menmen, én holder det også, hehe Hvor langt er du på vei da? Termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 8. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har termin 19.04.07 i følge terminkalkulatoren på disse sidene, hadde siste mens 10. juli. Er vel 5 uker på vei da, blir ikke helt enig med meg selv og diverse kalendere, jeg mener 4+1 eller 4+2, mens kalenderene sier 5 uker, men det er vel fordi jeg er i min 5. uke det da Joda, det holder i grunn med én, i allefall da vi har ei på 2,5 år fra før, hehe. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~mommi~ Skrevet 9. august 2006 #6 Del Skrevet 9. august 2006 eg har gått på pergo og fått en liten i magen. jeg har bare en, jeg har også pcos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå