Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du har masse å gjøre, men jeg prøver :)

Jeg hadde blitt kjempeglad om du kunne spådd meg i graviditet. Sitter spira vår snart? Jeg 210182.

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte en annen, men hun fikk ikke opp noe på graviditet hos meg. Noen kan vel være vanskelig å lese. Håper du får opp noe på meg. :-)

Skrevet

Hallo

Eg får opp i løpet av hausten.Rundt oktober.Lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar Nattinatt! Så spennende!! Kjempe flott av deg å spå oss her inne, og helt gratis da! :-)

Skrevet

Hei igjen Nattinatt! Jeg føler jeg maser litt nå, men spør om deg i tilfelle du har tid til å svare.

Føler meg langt nede for tiden. Gråten er liksom ikke så langt unna. Vet ikke om det kanskje har noe med at jeg føler et lite "press" på babylaginga. Det er så mange kjente som er gravide, og sier at vi må komme igjen vi også. Og det har vi hørt en god stund nå. Ja vi har prøvd siden des/januar. Går ikke like raskt til alle. Bekymrer meg også for mestruasjonen min, som varer bare en (opp til 2) dager + spotting før og etter. Da jeg fikk den og flere år etter ,blødde jeg ca. 6 dager.

Dette ble litt langt. Jeg lurer på om du kan du se om jeg har en lysere fremtid i møte? Dagene er bare blitt litt tunge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...