Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen flere som har ikm den uka?

Vet det er tidlig, men jeg venter på at slemme tanta skal forsvinne.....

Skrevet

Jo, jeg regner med at jeg må henge meg på denne. Fikk mensen på lørdag som var (5 august?) og har normalt sett el på dag 13-16, så da havner vel IKM i uke 36. Eller?

Skrevet

Jepp, jeg slenger meg på her!

Og jeg har en god følelse...! (Jaja, har jo ikke begynt helt enda da, men...)

Skrevet

Tror jeg også kan slenge meg med her... har ikke mye håp, skal ha besøk midt i el-tiden, så det spørs om vi får til å snike oss unna;) men krysser fingrene!

Skrevet

Jepp ser ut som jeg også kan slenge meg på-håper det klaffer denne gangen..Tanta så utrolig i veien og uønska altså...Vi får krysse fingrene for hverandre....

Skrevet

Det må vi, ja!! xxxxxxxxx fingrene for maibarn :o)

Skrevet

Ser nå at det er mulig jeg havner i uke 35, har endelig klart å skrape frem en kalender, men får se når el er først, har hatt el alt fra dag 12 til dag 19 i syklusen... Håper på rundt dag 14-15, det passer best siden jeg skal vekk noen dager i neste uke :-) Å, håper alle sammen er heldige og får en spire denne gangen, masse lykke til i hvertfall jenter!!!!

Skrevet

Tr forsvant i går(forhåpentligvis for laaaaaaaaaang tid) og det ble feiret med mye god vin på bursdagsfest :o) Flere som har blitt kvitt dette herket?

Skrevet

Hei.

Her begynenr TR å avta.

Skrevet

Ikm Torsdag 7 september!!

Drikker salvie te, og spiser masse fruktbarhetsfremmende vitaminer + at jeg skal til akupunktur i Morgen! Nå MÅ det bare gå!

Skrevet

mulig jeg også kan slenge på her, hvis el kommer selvsagt!

Skrevet

Dytter en gang i dag også......

Skrevet

Ja jeg har, tror det er sånn ca 8-9 september.

Så det blir intens prøving fra 22-29 august, men ulempen er at jeg faktisk er bortreist 25 og 26, håper det klaffer rett før jeg drar, men kommer til å prøve når jeg kommer hjem igjen også (=

Skrevet

Jeg har oxo IKM rundt 8-9 sept.

sambo har bursdag den 22 aug så han får vel mye sex på bursdagen sin da. haha. blir nok fornøyd.

prøve hardt denne pp. oxo ska jeg ta hostesaft da

Skrevet

ikm rundt 13.september blir vel uke 37 eller?? Har ikke kalender her. Hæ? Hvilken uke er vi i nå da? Er det ikke 32? SHITT! Et øyebliks forvirrelse her nå... Hjeeelp....

Skrevet

er i uke 33 nå

Skrevet

Ah... Takk skal du ha! Godt det var flere som var våken enda. :o) Men nå kryper jeg under dyna og håper tante forsvinner helt i løpet av natta, og ikke dukker opp før slutten av neste år. ;o)

God natt!

Skrevet

nattinatt. snakkes vettu.

Sove godt da

Skrevet

også dytter vi i dag også.......

:-D

Skrevet

heisann jo j har hadde mens 7 aug. så venter den omentrent samme dag neste mnd: håper det er noe på gang nå da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...