Gå til innhold

Billige CB tester!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://babyornot.dk/graviditetstest.htm

Jeg har nettopp bestilt meg to CB tester (vanlige) herifra og betalte "bare" 96 kr inkludert frakt. Altså ganske billig for å være CB tester :-) Og jeg er jo optimist som satser på full utelling på dem neste pp.

Har fra før erfaring med disse på el-strips og vet at de er kjapp med å sende ut, pleier bare gå noen få dager. Kan anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra link :-) Takk skal du ha!!!

Skrevet

Bare hyggelig :-) Vet at mange tester mye og da er det jo greit å spare noen kroner også, disse er jo 60-70 kr billigere enn på apoteket.

Bare et lite ps, husk at bestiller du/dere for over 200 kr kommer toll i tillegg, så det er lurt å bestille for under den summen.

Skrevet

Dytter denne opp igjen jeg, vet at mange tester mye og her er det penger å spare! :-)

Skrevet

Er det ikke 96 dkk og 115 nok? Eller er det jeg som ikke har sett rett? :--)

Skrevet

Nei, de regner det om et sted underveis så jeg havnet på 96 kr i hvertfall. Tror jeg... Ble litt usikker nå. Kan gi en oppdatering når de kommer, men de pleier å være billige, synes alltis el-stripsene kommer på mindre enn beregnet. Uansett er det billigere enn på apoteket!

Skrevet

Helt klart billigere enn apoteket! :-)

Jeg klikket på det norske flagget og da kom det opp norsk pris, men ikke vet jeg :-) Pleier å handle på billigetester, men lønner seg å handle på den siden du sa, for der får man jo 5%rabatt de neste gangene man handler! :-)

Skrevet

Ahhhh.... Det har ikke jeg fått med meg, er derfor det alltid blir litt billigere enn beregnet ;-) Er vist litt treg i oppfattelsen jeg, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...