Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg forsøkt å oppdatere meg, og egentlig tenkte jeg litt på å dytte bort det ekle innlegget om "gamlingene"...Så jeg tror jeg bare unnlater noen flere kommentarer der.. Og det er altfor varmt til å sitte inne ved pc´en for lang tid av gangen..

Hyggelig at det klaffer for flere her inne, det gir jo håp til oss andre. Selv er jeg igang med IVf forsøk nr 3 og hormonene svinger.. Litt ekstra het i toppen på disse ellers så varme dagene, men pytt hva gjør man ikke for å lykkes..

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå så spennende da vivi ;-) !!!!!

Hvor langt har du komt i "løypa" da?

Når skal du sette inn eggene?

NÅ håper jeg du skal lykkes altså!! =)

Stor klem

Skrevet

Har notert "august" en plass i bakhodet, ja. Håper alle gode ting er tre!Lykke til, og hold oss oppdatert, fint når du gir lyd fra deg, men vi vil vel helst ha positive tilbakemeldinger, da!! Så nå krysser vi fingre for dere!!

Skrevet

Hei

Disse hormonene gir meg mer hodepine enn jeg liker... men heldigvis er det forbigående. Har snudd døgnet og sitter nå opp midt på natten, og sover lenge på morgenen... vel, har fri imorgen, men deretter må jeg snu døgnet tilbake igjen.. Skal til legen neste uke, og da får vi se om det begynner å ligne egg... Begynner å håpe bittelitt igjen.. det er bra, for jeg må si jeg har vært ganske lei..

Takk for lykkeønskninger :-)

Klem fra hormonbomba

Skrevet

Ønsker deg lykke til vivi!

Ikke lett å være hormonell,ikke alltid like lett å holde på humøret,håpet og troen heller...Ønsker deg i alle fall det beste,og velger å tro at når døgnet er snudd tilbake og tiden for nytt forsøk kommer vil dere lykkes..!!

God klem!

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til, jeg også :-) Synes det er utrolig flott at du klarer å holde optimismen oppe. Jeg må innrømme at hvor mye jeg enn ønsker meg barn nr. 2 er jeg ikke sikker på at jeg hadde maktet å gå gjennom IVf forsøk og medfølgende hormonbehandling. Jeg har en venninde som gikk gjennom en slik behandling og for henne var det så ille at de besluttet å sette strek for hele prosjektet (de har nå adoptert en nydelig gutt fra Etiopia). Al respekt for dere som klarer å gå gjennom det; dere fortjener vikrelig å lykkes.

Skrevet

hei hei..

tusen takk for lykkeønsker!

jeg sniker meg inn her av og til. Til uka vet vi om det er egg. Har vært litt sliten og lei av og til, men er nå optimist og topp motivert. Tror at jeg skal lykkes denne gangen.

Skrevet

Ønsker dere lykke til ennå en gang, jeg, kan da ikke skade det!!!

Skrevet

Tusen, tusen takk! Jeg må si jeg trengte litt ekstra motivasjon denne runden, og endelig er den her. Og gleder meg samtidig over alle lykkeønskninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...