Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 Hei! Lurer på når dere begynte å få mage? Jeg er 11uker på vei,er jeg bare "oppblåst" kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 ikke noe mage her..venter nr to og er ti uker på vei! gleder meg til den kommer!! mye mulig du er oppblåst,det er veldig vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 hei! jeg er 11+6 idag,og har alerede fått litt mage. men så er jeg ikke spesielt høg.. og ganske kort i ryggen og da kommer magen litt tiligere. er man lang tar det gjerne litt lengre tid.. da ungen ligger lengsmed ryggen,.. magen bynte komme bittelitt allerede i uke 10. skal bli herlig med fin stor gravidmage etterhvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2006 #4 Del Skrevet 8. august 2006 jeg er i 10 uke og får ikke igjen buksene mine, om det er oppblåshet eller magen faktisk er kommet vet jeg faktisk ikke.. men så er det bare 8 mnd sisen sist jeg fødte og kanskje det har noe å si.. ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lettereforvirra Skrevet 8. august 2006 #5 Del Skrevet 8. august 2006 Også åtte måneder siden jeg fødte og jeg har slitt med å få bort noe rundt magen. nå kan jeg endelig slappe av og slippen den ut i det fri ! Hurra! Venter også i mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå